تبیان، دستیار زندگی
دبیركل كمیته ملی المپیك با تبریك موفقیت‌های تكواندو در كسب سه سهمیه المپیك، از پیش‌بینی امكانات و .....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تكواندو مقتدرانه سه سهمیه المپیك گرفت

سه سهمیه المپیک برای تکواندو ایران

دبیركل كمیته ملی المپیك با تبریك موفقیت‌های تكواندو در كسب سه سهمیه المپیك، از پیش‌بینی امكانات و اعتبارات مالی بیشتر برای این رشته المپیكی خبر داد.

علی كفاشیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن بیان مطلب فوق افزود: از قبل هم پیش‌بینی می‌كردیم با توجه به قابلیت‌های بالای تكواندو، در این رشته بتوانیم سه سهمیه المپیك را كسب كنیم و در عمل نیز ملی‌پوشان ایران، با اقتدار سهمیه‌های لازم را كسب كردند.

وی اضافه كرد: اینك رسالت سنگین‌تری به فاصله 8 ماه باقیمانده تا المپیك بر دوش تكواندو است و باید با تمركز و كار مستمر، بتوانند افتخارات خود را در المپیك تكرار كنند.

کفاشیان دبیر کل کمیته ملی المپیک

دبیركل كمیته ملی المپیك درباره كسب اولین سهمیه المپیك تاریخ ورزش بانوان ایران توسط سارا خوش جمال فكری، خاطرنشان كرد: خوش جمال فكری پیشرفت بسیار خوبی داشت و افق روشنی را برای ورزش بانوان ایران ترسیم كرد. در المپیك نیز می‌توان به روی مدال بانوان، حساب كرد.  كفاشیان خاطرنشان كرد: از ابتدا نیز تكواندو جزء رشته‌های طراز اول و دارای اولویت بالا نزد كمیته ملی المپیك بوده است و بهترین و بیشترین بودجه را به آن اختصاص داده‌ایم. اینك نیز با توجه به كسب سه سهمیه المپیك تكواندو، این رشته در اولویت ما قرار دارد و تلاش می‌كنیم امكانات و اعتبارات مالی بیشتری را در اختیار فدراسیون قرار دهیم.