تبیان، دستیار زندگی
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با ابراز نگرانی نسبت به بدهی های خارجی این باشگاه گفت: ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نگرانی از جرائم بین المللی پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با ابراز نگرانی نسبت به بدهی های خارجی این باشگاه گفت: پرداخت جریمه 42 هزار یورویی به رافائل در مرحله اجرای حکم قرار دارد و پرداخت نشدن این مبلغ عواقب ناخوشایندی را متوجه باشگاه پرسپولیس خواهد کرد.

به نقل از مهر، حبیب کاشانی با بیان این مطلب افزود: حکم پرداخت بدهی رافائل از سوی دادگاه بین المللی فوتبال صادر شده و باشگاه پرسپولیس موظف است ظرف 20 روز آینده نسبت به پرداخت این جریمه اقدام کند.

وی ادامه داد: درصورتی که این جریمه در زمان تعیین شده پرداخت نشود، در مرحله اول 6 امتیاز از امتیازات فصل جاری پرسپولیس کسر خواهد شد و در مرحله بعد تیم به مسابقات دسته اول سقوط خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین تاکید کرد: باشگاه پرسپولیس هم اکنون مبلغ 130 هزار یورو به شرکت بین المللی ترانسفر بازیکن و مبلغ 70هزار یورو بابت قرارداد آری‌هان بدهی دارد که امیدواریم با حمایت های سازمان و پیگیری های بخش حقوقی بتوانیم هر چه سریعتر در خصوص باز پرداخت این مطالبات اقدام کنیم چرا که هرگونه تاخیر در این زمینه می تواند باشگاه پرسپولیس را گریبانگیر مشکلات اساسی تری کند.

وی از پیشنهاد قابل توجه باشگاههای اماراتی به سه تن از بازیکنان خبر داد و اضافه کرد: علیرضا نیکبخت واحدی، حسین بادامکی و محسن خلیلی سه بازیکنی هستند که مد نظر تیم های اماراتی قرار گرفته اند ولی منتظر هستیم تا پس از پایان استراحت دو روزه تیم در این زمینه با کادر فنی به گفتگو بنشینیم تا در صورت صلاحدید آنها در این زمینه اقدام کنیم.

کاشانی درپایان گفت: پرسپولیس امسال قهرمانی در لیگ برتر را هدف گرفته و هیچ عاملی نمی تواند ما را از رسیدن به این مهم باز دارد و در صورتی که احساس کنیم ترانسفر بازیکنان باعث لطمه به عملکرد تیم می زند، به پیشنهاد اماراتی ها پاسخ منفی می دهیم.