تبیان، دستیار زندگی
نسخه 9 این نرم افزار تقریبا هر گونه فایل مولتی مدیا را پشتیبانی میكند،حتی فایلهایفلش. اجازه دهید به گوشه هایی از امكانات نرم افزار اشاره كنیم:  NowPlaying_1 قسمت اصلی پخش كه از امكاناتآنمی توان بهآهسته و تند كردن صدا اش...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

Windows Media Player 9 Series

نسخه 9 این نرم افزار تقریبا هر گونه فایل مولتی مدیا را پشتیبانی میكند،حتی فایلهایفلش. اجازه دهید به گوشه هایی از امكانات نرم افزار اشاره كنیم:

NowPlaying_1 قسمت اصلی پخش كه از امكاناتآنمی توان بهآهسته و تند كردن صدا اشاره كرد كه با ظرافت تمام و بدون این كه صدای موزیك یا خواننده را كلفت یا نازك كندآن راآهسته یا سریع پخش می كند.اضافه كردن افكت های رنگ به تصاویر هم از جمله توانایی هایدیگر آن است. Visualizations ها هم جالب هستند.

MediaGuide_2از این طریق به صفحه اصلی سایت www.windowsmedia.com‌ وصل شوید.

CopyFrom cd_3چه چیزی جالبتراست از فایلهایی با كیفیتی بهتر ازmp3 وحجمی 10 برابر كمتر ازآن.با قرار دادن سی دیAudio و به كمك این قسمت می توانید فایلهای این چنینی بسازید.

Media Library_4 سازماندهیآخرین فیلم یا موزیكهایی كه گوش دادید. دسته بندیآنهایی كه بیشتر از همه گوش دادید و جداسازی فایلهای مختلف به طور خود كار صورت میپذیرد و خودتان هم می توانید Play List های مختلف درست كنید.

RadioTuner_5رادیوی رسانه كه وقتیآنلاین هستید میتوانید از طریقآن به رادیو های اینترنتی گوش دهید. رقابت اصلی مایكروسافت وReal Network هم بر سر بهتر كار كردن این قسمتازنرم افزارهایشان است. كه باید اعتراف كردReal On Player تا حدودی با تجربه تراست اما ورود Media Player 9 این مسئله را كمی گنگ كرده است. این را باید خودتان قضاوت كنید.

Copyto Cd or Device_6تقریبانیمی از نیاز شما برای نرم افزارهای رایتراحلكرده است. فایلهای صوتی یا تصویری را می توانید از روی هارد به رویcd كپی كرده وcdهای Audio و Movie بسازید.

SkinChooser_8یكی از قسمتهای زیبای نرم افزار كه می توانیدskinهای جالب را درآن انتخاب وApply ‌كنید.

Download For XP