تبیان، دستیار زندگی
علیرضا سجادپور علت تأخیر در ساخت فیلم سینمایی "لحظه ناب" با موضوع پیروزی محمود احمدی‌نژاد در انتخابات سوم تیر 84 را قطعی نشدن سرمایه‌گذار فیلم عنوان کرد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"لحظه ناب" احمدی‌نژاد منتظر سرمایه‌گذار است

احمدی‌نژاد

علیرضا سجادپور علت تأخیر در ساخت فیلم سینمایی "لحظه ناب" با موضوع پیروزی محمود احمدی‌نژاد در انتخابات سوم تیر 84 را قطعی نشدن سرمایه‌گذار فیلم عنوان کرد.

این فیلمساز درباره روند تولید فیلم سینمایی "لحظه ناب" گفت: "نگارش فیلمنامه را تمام کرده‌ام و خوشبختانه حاصل کار هم بسیار خوب و جذاب شده است. به خاطر حساسیت‌های زیادی که در نگارش فیلمنامه داشتم از دوستان دیگر هم برای همفکری در نوشتن آن بهره بردم."

وی از قطعی شدن کارگردان فیلم طی روزهای آینده خبر داد و افزود: "کارگردان مورد نظر در این پروژه یک کارگردان نام آشنای سینمای ایران است که تجربه ساخت فیلم‌های اجتماعی نزدیک به کارهای سیاسی را در کارنامه خود دارد. اما چون هنوز قراردادی رسمی با ایشان امضاء نکرده‌ایم بهتر است از ذکر نام وی خودداری کنیم."

سجادپور "لحظه ناب" را فیلمی کاملاً داستانی عنوان کرد و گفت: "این فیلم داستانی است و قصه آن درباره افراد و خانواده‌هایی است که در فاصله دور اول و دوم انتخابات ریاست جمهوری سال 84 اتفاقاتی برای آنها رخ می‌دهد.در این فیلم آقای احمدی‌نژاد در پس‌زمینه قرار دارد و اتفاقات آن زمان به صورت داستانی بیان می‌شود."

سجادپور در پایان گفت:‌ "قصد داریم در این فیلم بخشی از موضوع‌ها و نگاه خاص دولت نهم را به تصویر بکشیم. ضمن اینکه مخالفت‌ها با دولت نهم و سختی‌های دولت احمدی‌نژاد در ابتدای شروع فعالیت هم در این فیلم لحاظ شده است."

منبع : خبرگزاری مهر