تبیان، دستیار زندگی
رئیس جمهور در واکنش به اعلام بی گناهی حسین موسویان در دو مورد از اتهاماتی که علیه وی مطرح بود، پیشنهاد کرد که متن کامل مذاکرات این عضو سابق تیم هسته ای با دیپلمات های غربی منتشر شود....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

واکنش احمدی نژاد به تبرئه موسویان

احمدی نژاد

متن کامل مذاکرات موسویان با دیپلمات‌های غربی منتشر شود

رئیس جمهور در واکنش به اعلام بی گناهی حسین موسویان در دو مورد از اتهاماتی که علیه وی مطرح بود، پیشنهاد کرد که متن کامل مذاکرات این عضو سابق تیم هسته ای با دیپلمات های غربی منتشر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در واکنش به اعلام بی گناهی حسین موسویان در دو مورد از اتهاماتی که علیه وی مطرح بود، پیشنهاد کرد: متن کامل مذاکرات این عضو سابق تیم هسته ای با دیپلمات های غربی منتشر شود.

وی افزود: در حال حاضر کسانی که در نقطه مقابل ملت ما قرار دارند ، از کاری که اتفاق افتاده کاملا آگاه هستند و فکر می کنم خیلی شایسته است که متن اطلاعاتی که از جانب ایشان به غربی ها داده شده منتشر شود تا دیگران هم از آن مطلع باشند.

خبرنگار مهر از رئیس جمهور پرسید اما گویا موضوع ارائه اطلاعات به بیگانگان از پرونده موسویان منتفی و او از این اتهام تبرئه شده است که احمدی نژاد پاسخ داد: به هر صورت چیزی در این میان بوده و گفتگوهایی هم انجام شده که این مباحث درباره آن مطرح می شود.

وی ادامه داد: بالاخره 10 - 15 جلسه با بیگانه برگزار شده وحرف هایی زده شده و اطلاعاتی ارائه شده که ما پیشنهاد داریم و بر این پیشنهاد هم مصر هستیم تا این اطلاعات هم منتشر شود تا ملت هم از آن با خبر باشند؛ چرا چیزی که بیگانه می داند ملت نباید از آن مطلع باشد.

احمدی نژاد انتشار این اطلاعات را موجب روشن شدن حقایق درباره پرونده حسین موسویان دانست.