تبیان، دستیار زندگی
تهیه كننده مجموعه تلویزیونی «كارآگاهان» گفت: داستان‌های این مجموعه تلویزیونی برگرفته از ماجراهای واقعی است و پرونده‌های جنایی واقعی را به تصویر می‌كشد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سریال «كارآگاهان» پرونده‌های جنایی واقعی را به تصویر می‌كشد

كارآگاهان

تهیه كننده مجموعه تلویزیونی «كارآگاهان» گفت: داستان‌های این مجموعه تلویزیونی برگرفته از ماجراهای واقعی است و پرونده‌های جنایی واقعی را به تصویر می‌كشد.

ایرج محمدی كه به همراه مهران مهام تهیه كنندگی مجموعه تلویزیونی «كارآگاهان» را برعهده دارد در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: زمان زیادی از آغاز تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی كه «حمید لبخنده» كارگردانی آن را بر عهده دارد نگذشته و ما ساخت این مجموعه را در لوكیشنی در تهران آغاز كردیم.

كارآگاهان

وی افزود: داستان‌های این سریال كه در 18 قسمت 45 دقیقه‌ای برای پخش از شبكه سوم سیما ساخته می‌شود داستان‌هایی پلیسی است و پرونده‌های جرائم مختلف به جز پرونده‌های جنایی را به تصویر می‌كشد.

وی ادامه داد: داستان‌ها را «مسعود بهبهانی‌نیا» نوشته است و این سریال با مشاركت نیروی انتظامی (ناجی هنر) تولید می‌شود و بازیگرانی چون مهدی هاشمی،‌ اكبر زنجانپور،‌ رضاخندان،كامران تفتی، زهره فكور صبور و شهروز ابراهیمی در آن بازی می‌كنند البته در هر قسمت بازیگر مهمان نیز حضور خواهد داشت.

كارآگاهان

در خلاصه سریال «كارآگاهان» آمده است:كارآگاهان پلیس آگاهی به سرپرستی سرگرد ثنایی مأموریت رسیدگی عاجل به پرونده‌های جرائم را در دستور كار دارند. گره گشایی از معماهای پیچیده جرائم و كشف سرنخ های مهم در جهت دستگیری مجرمین در كنار آموزشهای علمی ضمن خدمت كارآگاهان جوان از وظائف مهم سرگرد و دستیارانش است...

سایر عوامل این مجموعه تلویزیونی عبارتند از:كارشناس و مشاور انتظامی: سرهنگ عبدالله قاسمی، تصویر بردار: افشین احمدی، صدابردار:مرتضی اصلان زاده، طراح صحنه و لباس:رضا ترابی، طراح گریم:مهری شیرازی، مدیر تولید:اصلان مرتضایی، برنامه‌ریز: فرزاد رحمانی، دستیاراول كارگردان:علی هاشمی و عكاس:شكوفه هاشمیان.

منبع : خبرگزاری فارس