تبیان، دستیار زندگی
یك نشریه آلمانی از بازی اخیر "مهدی مهدوی كیا" بازیكن ایرانی تیم اینتراخت فرانكفورت در مقابل اشتوتگارت انتقاد كرد.....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتقاد نشریه آلمانی ازبازی كیا

انتقاد از ستاره ایرانی آینتراخت

یك نشریه آلمانی از بازی اخیر "مهدی مهدوی كیا" بازیكن ایرانی تیم اینتراخت فرانكفورت در مقابل اشتوتگارت انتقاد كرد.

روزنامه "فرانكفورتر روندشاو" در این گزارش كه به قلم " توماس كیلشن اشتاین" تهیه شد، نوشت: تیم فرانكفورت در حالی روز شنبه در ورزشگاه خانگی خود مقابل تیم اشتوتگارت با نتیجه ‪ ۴‬بر یك باخت كه در این دیدار مهدوی‌كیا اینگار در مسابقه اصلا حضور نداشت.

به نقل از ایرنا ، در ادامه این گزارش می خوانید: در این مسابقه مهدوی كیا بدون انگیزه و بدون انرژی در میدان می‌دوید و اگر كسی او را كه پیشتر بازیكن سال آسیا بود، نمی‌شناخت گمان می‌كرد او هیچ تمایلی برای بازی كردن ندارد.

این خبرنگار همچنین نوشت: زمانی كه خبرنگاران از "فرید هلم فونكل" مربی تیم فرانكفورت پرسیدند كه چرا در این مسابقه مهدوی كیا تعویض نشد، جواب داد: مهدی هم باید یاد بگیرد كه بجنگد.

پیش از این و در آستانه برگزاری مسابقه تیم‌های اینتراخت فرانكفورت و اشتوتگارت، روزنامه"راین ماینز" شهرفرانكفورت آلمان نیز درگزارشی از عملكرد مهدوی‌كیا نوشته بود:هر چند او كه زمانی فوتبالیست برتر آسیا بود و هم اینك نیز در كشورش همچنان یك قهرمان ملی است، قصد دارد به همراه تیمش در مقام بالای جدول مسابقات بوندسلیگا باقی بماند، ولی باید با صراحت گفت وی نقش زیادی در كسب مقام دهمی اینتراخت در بوندسلیگا نداشته است.

این گزارش افزود: مهدوی كیا از مجموع ‪13 مسابقه تیمش در ‪10 مسابقه به مدت ‪715 دقیقه حضور داشت ولی تاكنون نه تنها گلی به ثمر نرسانده، بلكه حتی پاس گل هم در اختیار هم تیمی‌های خود قرار نداده است.

دراین حال مهدوی كیا درگفت وگو با نویسنده این گزارش دلیل بازی ضعیف خود در تیم فرانكفورت را شركت در مسابقات جام ملت‌های آسیا،عدم‌حضوردراردوی آمادگی فصلی تیم فرانكفورت دراتریش و نیز مصدومیت دانسته وابراز امیدواری كرده بود كه در بازی روز شنبه گذشته بتواند از ابتدای مسابقه درخدمت تیمش قرار داشته باشد.

تیم اشتوتگارت روز شنبه این هفته در مسابقه رفت خود توانست تیم فوتبال فرانكفورت را در ورزشگاه كومرتز بانك شهر فرانكفورت با نتیجه ‪ ۴‬بر یك مغلوب كند.

تیم اینتراخت فرانكفورت هم اینك و بعد از این شكست با 18 امتیاز از 14 بازی در مقام یازدهم جدول مسابقات فصل جاری بوندسلیگا قرار دارد.