تبیان، دستیار زندگی
یك تابلو نقاشی اثر «ایران درودی» به مبلغ 100 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد تا به عنوان گران‌ترین اثر نمایشگاه گروه هفت نگاه در اصفهان به نمایش گذاشته ‌شود ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یك تابلوی نقاشی در ایران 100 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد

تابلوی نقاشی

یك تابلو نقاشی اثر «ایران درودی» به مبلغ 100 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد تا به عنوان گران‌ترین اثر نمایشگاه گروه هفت نگاه در اصفهان به نمایش گذاشته ‌شود.

گروه هفت نگاه متشكل از نگارخانه‌های آریا، الهه، دی،گلستان، والی، هفت ثمر و ماه مهر، نمایشگاهی گروهی از آثار بزرگان و جوانان هنرمند ایرانی را 8 آذرماه در موزه هنرهای معاصر اصفهان برپا می‌كند كه گران‌ترین اثر این نمایشگاه متعلق به «ایران درودی» با مبلغ 100 میلیون تومان است.

در این نمایشگاه 56 اثر از 56 هنرمند نظیر ایران درودی، آیدین آغداشلو، سیدمحمد احصایی، گیزلا وارگا سینایی، پرویز كلانتری، محمد ابراهیم جعفری، حسین محجوبی، ترقی جاه، هانیبال الخاص، سید مهدی حسینی، جلال شباهنگی، مكرمه قنبری و ... به نمایش گذاشته می‌شود.

حداقل قیمت آثار این نمایشگاه نیز 250 هزار تومان برآورد شده است تا همه اقشار جامعه قدرت خرید داشته باشند.

لیلی گلستان در گفت وگو با خبرنگار فارس ابراز امیدواری كرد كه با توجه به حراج‌های اخیر كریستی و ساتبی در اصفهان و در نمایشگاه بزرگ هفت نگاه دو، فروش خوبی داشته باشند.

وی درباره برگزاری نمایشگاه بزرگ هفت نگاه دو هم گفت: این نمایشگاه 26 بهمن‌ماه در فرهنگسرای نیاوران برپا خواهد شد

در نمایشگاه گروه هفت نگاه دراصفهان علاوه بر این 56 اثری كه از تهران به اصفهان منتقل می‌شود، شماری از آثار برجسته هنرمندان اصفهانی نیز به این نمایشگاه افزوده خواهد شد كه بر قدرت انتخاب خریداران اصفهان خواهد افزود.

نمایشگاه گروه هفت نگاه تا 22 آذر در اصفهان برپا خواهد بود.

منبع : خبرگزاری فارس