تبیان، دستیار زندگی
وی در مورد عابدزاده نیز گفت: از نظر من عابدزاده بهترین دروازه‌بان تاریخ فوتبال ایران است و هیچ وقت ......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قطبی: عابدزاده را فراموش نمی‌کنم

وی در مورد عابدزاده نیز گفت: از نظر من عابدزاده بهترین دروازه‌بان تاریخ فوتبال ایران است و هیچ وقت بازی اش برابر استرالیا را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنم.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس افشین قطبی  در این مورد افزود: در یک صحنه وقتی ویدوکا قصد ضربه زدن داشت، وقتی سایه عابدزاده را روی خود دید از ترس عظمت و اعتبارش توپ را به دستش زد. بعد از آن بازی با آمریکا در جام جهانی را به یاد می‌آورم. همین دو بازی کافی است تا او را خوب بشناسیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درمورد جابجایی دروازه‌بانهای این تیم و چرخشی شدن بازی آنها تصریح کرد: خودم به این شیوه اعتقاد ندارم و آنرا خوب نمی‌دانم اما، همیشه در فوتبال شرایط خاص هم بوجود می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: ما دروازه‌بانهای خیلی آماده‌ای داریم، واعظی در هفته‌های گذشته عالی کار کرد، از سوی دیگر رودباریان هم عالی تمرین می‌کرد و آماده بود. هر دو نفر دروازه‌بان ملی هستند و ما برای اینکه نشان دهیم هر دو نفر در آمادگی کامل بسر می‌برند، انگیزه‌ها را حفظ می‌کنیم و شرایط هر دو نفر را در معرض دید تیم ملی قرار دهیم از فرصت بازی در جام حذفی استفاده کردیم.

قطبی درمورد شکسته شدن طلسم 14 بازی بدون شکست پرسپولیس در این فصل توسط شاگردان محمود یاوری گفت: اگر قرار بود به این مسائل فکر کنیم، هیچ‌وقت نباید از خانه خارج می‌شدیم. طلسم و رکورد را خود ما می‌سازیم. 8 سال پیش یک اتفاقی افتاد و تمام شد. ما برای کسب سه امتیاز می‌رویم و مطمئن باشید با پیروزی بر می‌گردیم.

وی افزود: به محض این‌که یاوری را ببینم، شانه‌هایش را خواهم بوسید، خیلی دلم می‌خواهد به من بگوید که چطور 34 سال در ایران مربی‌گری کرده است، در حالی‌که من ظرف 15 هفته‌ای که اینجا بودم، نصف موهایم سفید شده است اما، ما سه امتیاز را می‌خواهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره‌ سطح فوتبال ایران و لیگ برتر تصریح كرد: یک بار که با بکن باوئر صحبت می‌کردم، وقتی فهمید ایرانی هستم خیلی تعجب و استقبال کرد. می‌گفت، بدون تعارف ایران می‌تواند جزو 16 تیم یا حتی 8 تیم برتر جهان باشد. فوتبال ایران واقعاً از پتانسیل بالایی برخوردار است.

وی اضافه کرد: ژاپن منظم‌ترین و ثروتمندترین لیگ آسیا را دارد اما به نظر من لیگ برتر ایران از نظر کیفیت فوتبال و سطح رقابت، سنگین‌ترین لیگ است.

قطبی در پایان گفت: پرسپولیس اگر با همین پتانسیل در لیگ ژاپن حضور پیدا کند، قهرمان می‌شود. سپاهان هم بد بازی کرد که ژاپن را نبرد، اگر پرسپولیس بود، شانس قهرمانی واقعاً بالاتر می‌رفت و این به خاطر سطح بالای بازیکنان ایرانی است.