تبیان، دستیار زندگی
حضرت آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید در مراسم عمامه گذاری شماری از طلاب حوزه علمیه قم، پوشیدن لباس روحانیت را افتخار بزرگی برای طلاب دانست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
صافی

به گزارش خبرگزاري رسا، حضرت آيت الله لطف الله صافي گلپايگاني از مراجع تقليد، ، در مراسم عمامه گذاري شماري از طلاب مدرسه علميه اباصالح المهدي(عج) قم، که با حضور مديران، مسؤولان و شماري از اساتيد حوزه علميه قم، پس از نماز مغرب و عشا در محل اين مدرسه برگزار شد، با اشاره به اين‌که پوشيدن لباس روحانيت براي طلاب افتخار بزرگي است، اظهار داشت: قدر خود را بدانيد که در چنين مکان مقدس حضور يافته‌ايد و به ترويج معارف اهل بيت(ع) مي‌پردازيد.

وي خاطرنشان کرد: در ترويج فرهنگ اهل بيت(ع) کوشا باشيد و از احاديث و روايات اهل بيت(ع) بهره لازم را بگيريد.

اين مرجع تقليد با بيان اين‌که در عصر غيبت حضرت ولي عصر(عج) طلاب وظيفه سنگيني را به عهده دارند، گفت: در تحصيل علوم حوزوي کوشا باشيد و بدانيد که رضايت امام زمان(عج) در درس خواندن و گام برداشتن شما براي ترويج فرهنگ و معارف ديني است.

وي در ادامه امر به معروف و نهي از منکر، هدايت مردم و تعليم علوم و معارف قرآني را از خواسته‌هاي امام عصر(عج) دانست و خواستار تلاش هرچه بيشتر طلاب براي جلب رضايت حضرت بقيه الله الاعظم(عج) شد.

حضرت آيت الله صافي گلپايگاني تصريح کرد: کساني که در تحصيل علوم حوزوي کوشا باشند و در اين راه مخلصانه گام بردارند، در حقيقت قلب مقدس امام زمان(عج) را شاد مي‌کنند.

وي در پايان تأکيد کرد: قدر ولايت اهل بيت(ع) را بدانيد که ولايت از بزرگ‌ترين نعمت‌هاي الاهي است و براساس روايات فراوان مقامي بالاتر از ولايت نيست.