تبیان، دستیار زندگی
سید هادی منبتی مدیر سابق گروه فیلم و سریال شبكه تهران كه به تازگی مدیر مؤسسه «تصویر شهر» وابسته به سازمان فرهنگی -هنری شهرداری تهران شده است ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ایجاد لوكیشن‌های ثابت برای فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی

لوكیشن

مدیر جدید مؤسسه تصویر شهر در گفت و گو با فارس خبرداد

مدیر جدید مؤسسه «تصویر شهر» گفت: قصد داریم برای فیلم‌ها و سریال‌ها لوكیشن‌های ثابت درون شهری بسازیم.

سید هادی منبتی مدیر سابق گروه فیلم و سریال شبكه تهران كه به تازگی مدیر مؤسسه «تصویر شهر» وابسته به سازمان فرهنگی -هنری شهرداری تهران شده است در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: فعلا كه به تازگی سمت جدید خود را گرفته‌ام ولی فرصت خوبی است زیرا زمان بودجه ریزی سال آینده است و باید ببینیم وضعیت سازمان فرهنگی-هنری شهرداری تهران چگونه است و میزان بودجه‌ای كه در نظر گرفته‌اند و برنامه‌هایی كه دوستان قبلی تدارك دیده‌اند چیست.

وی افزود:‌ولی غیر از بخش تولید برنامه‌هایی در زمینه توسعه مركز فرهنگی نیز داریم كه بخشی از آن به مجموعه ما باز می‌گردد و من بسترهای كاری را مانند شهرك سینمایی برای كارهای شهری در نظر دارم كه اگر مورد موافقت سازمان فرهنگی -هنری شهرداری تهران قرار گیرد در سال آینده مجموعه‌ای از استودیوهای ثابت را خواهیم داشت.

وی در ادامه گفت: البته این طرح هنوز خام است و در صورت تصویب كمك خوبی در بسترسازی تولید می‌شود زیرا واقعاً در بخش تهیه‌كنندگی یكی از معضلات و مشكلاتی كه تهیه كنندگان برای تولید آثار سینمایی و تلویزیونی دارند لوكیشن‌های شهری است. بخصوص برخی از لوكیشن‌هایی كه تهیه آنها مشكلات بسیاری دارد مانند كلانتری‌ها، بیمارستان‌ها و فضاهای عمومی كه گرفتن، خالی كردن و ایجاد سكوت برای تولید تولید معضل و مشكل به شمار می‌رود.

منبع : خبرگزاری فارس