تبیان، دستیار زندگی
سرمربی استقلال اهواز گفت: با استیل آذین مذاكره نكرده ام، ولی برای علی پروین همه كاری انجام خواهم داد. ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كریمی: برای پروین همه كار خواهم كرد

سرمربی استقلال اهواز گفت: با استیل آذین مذاكره نكرده ام، ولی برای علی پروین همه كاری انجام خواهم داد.

به نقل از فارس، فیروز كریمی پس از حضور در جلسه كمیته انضباطی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نخستین مصاحبه من پس از یك ماه است؛ اما برخی از قول من علیه مجید جلالی مطالبی را نوشتند كه صحت نداشت. جلالی دوست خوب من است و با پتانسیلی كه دارد می‌تواند استقلال اهواز را به جایگاه رفیع‌تر از قبل برساند.

وی افزود: شرایط كاری من با استقلال اهواز تا ابد ادامه خواهد داشت؛ اما یك مانع به نام مشكلات خانوادگی و بیماری همسرم در این راه وجود دارد. این مدارك مستند را به موقع به همه مخصوصاً مردم خوب خوزستان ارایه خواهم كرد.

كریمی ادامه داد:‌ قرار بود فتح الله زاده با شفیع‌زاده به توافق برسند و اكنون من از این موضوع اطلاعی ندارم. اگر مسوولان دو باشگاه با هم به توافق برسند، مشكلی برای انتقال به استقلال تهران نخواهم داشت.

وی با اشاره به رأی كمیته انضباطی مبنی بر بازگشت وی به اهواز تصریح كرد: امروز مدارك را به كمیته ارایه كردم تا بدانند امكان حضورم در خارج از تهران وجود ندارد.

كریمی با اشاره به مبالغ دریافتی از استقلال اهواز گفت: برای فصل جاری یك ریال پول نگرفته‌ام. با استیل آذین نیز مذاكره‌ای نداشتم؛ اما با علی پروین دوست هستم و هر كاری از دستم بر بیاید برایش انجام می‌دهم.

وی تأكید كرد: در آخر هفته در نشستی خبری، در خصوص اتفاقات یك ماه اخیر همه چیز را به اطلاع مردم می‌رسانم.