تبیان، دستیار زندگی
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: حذف 5 تیم لیگ برتری از جام حذفی نشان‌دهنده این است که همه تیم‌ها ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کاشانی: هر دو جام را می خواهیم

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: حذف 5 تیم لیگ برتری از جام حذفی نشان‌دهنده این است که همه تیم‌ها با انگیزه زیاد و تمام توان خود به این رقابت‌ها پا می‌گذارند. هدف ما نیز کسب هر دو جام است و در این راه هیچ تیمی را ساده نمی‌گیریم.

به نقل از ایسنا، حبیب کاشانی افزود: در اولین دیدارهای جام حذفی شگفتی‌هایی خلق شد که زنگ خطر را برای همه تیم‌ها به صدا در آورد. ما قصد داریم با توجه به پتانسیل تیم و توانایی‌هایی که از کادر فنی و بازیکنان‌مان سراغ داریم، هر دو جام را فتح کنیم و برای رسیدن به این هدف برنامه‌های خاصی را مد نظر داریم.

وی با تاکید بر شکل‌گیری روحیه و شخصیت قهرمانی در تیم پرسپولیس، تصریح کرد: علیرغم حاشیه‌هایی که برای پرسپولیس بوجود آمد، تیم ما به خاطر برنامه‌ریزی‌های مناسبی که از دوران بدنسازی شروع شده بود و تلاش و دقت نظر سرمربی و مربیان تیم در طول فصل و هم‌چنین همدلی بازیکنان به روند روبه رشد خود ادامه داده و کماکان به جلو پیش می‌رود. شکل‌گیری شخصیت قهرمانی در پرسپولیس باعث شده است بازیکنان ما در هر بازی تنها به پیروزی فکر کنند.

کاشانی با اشاره به شرایط آرام و مطلوب حاکم بر مجموعه تیم، این شرایط را نتیجه تلاش همه عوامل تیم دانست و افزود: ما هیچ‌گاه نباید مغرور شویم، چون همیشه زمانی که مجموعه‌ای خوب نتیجه می‌گیرد و خوب عمل می‌کند، مستعد کشیده شدن به حاشیه‌هاست. در حال حاضر مربیان و بازیکنان تیم کاملاً با یکدیگر هماهنگ و همدل هستند و هرگونه شبهه‌ای را مستقیماً با در میان گذاشتن با یکدیگر برطرف می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره برنامه این تیم برای 3 دیدار پایانی نیم فصل اول گفت: ما برای 5 مسابقه آخرمان که همگی مهم و حیاتی بودند، برنامه‌های ویژه‌ای را داشتیم که دو دیدار از این 5 دیدار را با موفقیت پشت سر گذاشتیم. برای بازی‌های جام حذفی نیز که هر باخت می‌تواند منجر به حذف از مسابقات شود، برنامه‌های خاصی را در پیش گرفته‌ایم.

کاشانی درباره احتمال پرداخت بدهی‌های رافائل و آری‌ هان از سوی سازمان تربیت بدنی گفت: بعد از بازگشت نماینده حقوقی باشگاه از سفر سوئیس و قطعی شدن مبلغ پرداختی به رافائل تمام مدارک و مستندات را ضمیمه گزارش کردیم و برای سازمان تربیت بدنی ارسال کردیم. سازمان تربیت بدنی نیز پیگیر این مسئله است و امیدواریم این مسئله با کمک سازمان حل شود.