تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال برق شیراز گفت: نمی‌گذاریم پرسپولیس روز راحتی در شیراز داشته باشد.....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یاوری: از سخت باختن لذت می‌برم

محمود یاوری سرمربی تیم فوتبال برق شیراز

سرمربی تیم فوتبال برق شیراز گفت: نمی‌گذاریم پرسپولیس روز راحتی در شیراز داشته باشد.

محمود یاوری در گفتگو با ایسنا، ضمن بیان مطلب فوق افزود: در سال 77 و زمانی كه پاس با یكی از مربیان خوب ایران نتوانسته بود نتیجه خوبی بگیرد من به این تیم رفتم. در آن سال پرسپولیس پانزده بازی پشت سر هم را برده بود و فكر می‌كنم در سومین یا چهارمین بازی با پرسپولیس بازی داشتیم و این تیم را شكست دادیم.

وی درباره بازی با پرسپولیس گفت: نمی‌گذاریم پرسپولیس روز راحتی را در شیراز داشته باشد، هر چند كه احترام زیادی برای پرسپولیس و به ویژه قطبی و استیلی قائلم. این دو مربی از مربیان با شخصیت فوتبال ایران هستند. قطبی هر وقت مصاحبه می‌كند با منش پهلوانی و جوانمردی صحبت می‌كند. او نشان داده كه انسان لوطی خراب كنی نیست و بر خلاف بعضی از مربیان كه تا وقت مصاحبه پیدا می‌كنند، چیزهایی را مطرح می‌كنند كه به صلاح نیست، از دستیارانش حمایت می‌كند.

یاوری با اشاره به لغو بازی برق شیراز در جام حذفی و فاصله دوازده روز بین دو بازی این تیم در لیگ برتر گفت: لغو بازی حذفی به ضرر ما تمام شد چرا كه ما در این فاصله دوازده روز بازی را انجام نداده بودیم اما شنبه یك بازی دوستانه با پیام مخابرات در سه زمان سی و پنج دقیقه‌ای انجام دادیم كه برای ما نتایج خوبی به همراه داشت.

سرمربی تیم فوتبال برق شیراز افزود: با توجه به بضاعت مالی كه برق شیراز داشته خوشبختانه این فصل نتایج خوبی كسب كرده‌ایم. پرسپولیس و استقلال بازیكن زیر 120 میلیون ندارند اما من بازیكنی دارم كه با چهل میلیون تومان برای ما بازی می‌كند. من از عملكرد بازیكنانم در این شرایط رضایت دارم، هر چند كه مشكلات و حوادثی كه برای تیم ما به وجود آمده كه البته به دلیل خاصیت فوتبال است.

وی با اشاره به سه بازی گذشته برق شیراز گفت: این سه بازی از خاطره‌ام پاك نمی‌شود. در بازی با سپاهان در حالی كه تیم حریف دوازده بازی تداركاتی در آسیا انجام داده بود به مصاف ما آمد و ما متاسفانه به راحتی باختیم. من از این گونه شكست‌ها لذت نمی‌برم. دوست دارم كه با سختی ببازیم. من از این فوتبال لذت می‌برم. اما در بازی با سپاهان بازیكنان ما شرایط روحی و روانی خوبی نداشتند واین دلیل باخت ما بود.

یاوری درپایان گفت: در این هفته بر روی مسایل روحی و روانی تیم كار كرده‌ایم. تیم من از همه تیم‌ها از جمله پرسپولیس به لحاظ تاكتیكی و فیزیكی برتر است و مطمئن هستم اگر تمرینات روحی و روانی در تیم‌مان نتیجه بدهد تیم دیگری نمی‌تواند جلودار ما باشد، هر چند كه حوادث در فوتبال همیشه غیر قابل پیش بینی‌اند.