تبیان، دستیار زندگی
همانطور كه قبلاً نیز بحث كرده ایم ، وارد شدن به ویندوز به برنامه اعلام می كند كه چه كسی می خواهد از كامپیوتر استفاده كند. خارج شدن از ویندوز به ویندوز اعلام می كند كه ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خارج شدن از ویندوز XP

همانطور كه قبلاً نیز بحث كرده ایم ، وارد شدن به ویندوز به برنامه اعلام می كند كه چه كسی می خواهد از كامپیوتر استفاده كند. خارج شدن از ویندوز به ویندوز اعلام می كند كه كارتان با كامپیوتر تمام شده است. هر وقت قصد دارید برای مدت طولانی از كامپیوتر فاصله بگیرید حتماً از ویندوز خارج شوید.

بر روی Log off كلیك كنید

خارج شدن از ویندوز xp

بر روی دكمه Start كلیك كنید و سپس Log off را انتخاب كنید.

كاربر را تعویض كنید

خارج شدن از ویندوز xp

اگر كارتان با ویندوز تمام نشده است و فقط می خواهید به فرد دیگری اجازه دهید برای مدت كوتاهی از كامپوتر استفاده كند به راحتی می توانید كاربران را تعویض كنید. اگر می خواهید هنگامی كه شخص دیگری از كامپیوتر استفاده می كند تعداد برنامه هایتان در حال اجرا باشند و اسناد و فایلهایتان در برنامه های مربوطه باز باشند بر روی دكمه Switch User كلیك كنید. پنجره ورود باز می شود تا شخص دیگری بتواند وارد شود. وقتی آن شخص خارج شود، شما می توانید به حساب كاربری خودتان برگردید و به كار ادامه دهید.

از ویندوز خارج شوید

خارج شدن از ویندوز xp

با خارج شدن از ویندوز تمام برنامه های در حال اجرا بسته می شوند. اگر چه ویندوز معمولاً این فرصت را به شما می دهد كه پیش از خارج شدن ، اسناد ذخیره نشده را ذخیره كنید، اما برای اطمینان از امنیت داده ها باید فایلهایتان را قبل از خارج شدن ذخیره كنید.

وارد شدن كاربران دیگر

خارج شدن از ویندوز xp

به محض آنكه از ویندوز خارج شوید، ویندوز صفحه ورود را نشان می دهد. اكنون می توانید همانطور كه در درسهای قبل توضیح داده شد، دوباره وارد ویندوز شوید.

* توجه  *

استفاده از كلمه عبور برای محافظ صفحه

كلمه عبور محافظ صفحه به كامپیوتر شما این امكان را می دهد كه هر زمان محافظ صفحه فعال شده، بطور خودكار خودش را قفل كند. برای دسترسی مجدد به كامپیوتر باید كلمه عبور را تایپ كنید تا محافظ غیر فعال شود.