تبیان، دستیار زندگی
ستاد ملی مبارزه با دوپینگ از نمایندگان 5 فدراسیون دعوت کرد تا در نشست صدور رای ورزشکاران .....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معرفی ورزشکاران دوپینگی

معرفی ورزشکاران دوپینگی

ستاد ملی مبارزه با دوپینگ از نمایندگان 5 فدراسیون دعوت کرد تا در نشست صدور رای ورزشکاران دوپینگی شرکت کنند.

به نقل از مهر، ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏جلسه صدور رای ورزشکاران دوپینگی روز سه شنبه برگزار می شود. به همین منظور ستاد ملى مبارزه با دوپینگ از روساى فدراسیون هایى که نتیجه نمونه گیرى ورزشکاران آن ها در طول ماه های اخیر مثبت اعلام شده و یا مورد مشکوکی در آزمایش های به عمل آمده از آن ها مشاهده شده دعوت کرده تا دراین جلسه شرکت کنند.

هاکى،‏ تنیس، کبدى، جانبازان و معلولان و پرورش اندام از جمله رشته هایی هستند که رئیس فدراسیون آنها باید در جلسه روز سه شنبه که درمحل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ برگزار می شود شرکت کنند.

این جلسه زیر نظردکتر کرم الله علیمرادى رئیس فدراسیون پزشکى ورزشى و دبیر کل ستاد ملى مبارزه با دوپینگ، دکتر على طاهرى سخنگوى ستاد ملی مبارزه با دوپینگ به همراه اعضای شورای صدور رای این ستاد تشکیل می شود.

محرومیت و یا هر گونه حکم دیگر برای بازیکنان و ورزشکاران دوپینگى بر اساس قوانین آژانس جهانى مبارزه با دوپینگ (وادا) اعلام مى شود.

همچنین در جلسه روز سه شنبه پرونده بازیکنانى که پیش از این از سوى ستاد ملى مبارزه با دوپینگ محروم شده بودند و اینک مدت محرومیت آن ها به پایان رسیده است، مختومه اعلام مى شود.