تبیان، دستیار زندگی
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درمورد توهین به سرمربی سایپا گفت: قصد ندارم دروغ بگویم. یك .....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یك بطری آب و ده‌ها عكس یادگاری

داریوش رضاییان مدیر عامل فولاد خوزستان

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درمورد توهین به سرمربی سایپا گفت: قصد ندارم دروغ بگویم. یك بطری به سمت علی دایی پرتاب شد و فحاشی‌هایی كه البته بسیار كمتر از سایر ورزشگاه‌هایی كه ما با آن روبرو شدیم، صورت گرفت. با این حال تمام تلاش‌مان را برای جلوگیری از ادامه این كارها انجام دادیم.

وی ادامه داد: معتقدیم نمی‌توانیم همه چیز را تغییر دهیم چرا كه برخی پرخاشگری‌های تماشاگران بی‌ارتباط با فوتبال بوده و در شرایط حاكم بر زندگی این افراد ریشه دارد. در هر صورت تعداد بسیاری از هواداران ما نیز با علی دایی عكس یادگاری گرفتند كه نشان می‌دهد دایی در خوزستان هواداران زیادی نیز دارد.

مسعود رضائیان پس از آنكه فولاد، درمورد حذف قهرمان فصل گذشته لیگ برتر درگفتگو با خبرنگار ایسنا، اضافه کرد: بازی خوب فولاد با كسب نتیجه ایده‌آل همراه شد و به همین دلیل خوشحالم اما، شكست دادن سایپا را یك شگفتی نمی‌دانم چرا كه فولاد به دلیل حوادث مختلف به لیگ یك سقوط كرد و زمان زیادی از آن دوران كه تیم‌هایی چون سایپا را در تهران شكست می‌دادیم؛ نمی‌گذرد.

وی ادامه داد: هر دو تیم به طور كامل همسطح بودند و با وجود حساسیت بالا، بازی دلچسبی را به نمایش گذاشتند، فولاد برای ابراز وجود با تمام توان به این دیدار آمده بود و سایپا نیز آخرین بختش را برای حل مشكلاتش در لیگ برتر امتحان می‌كرد كه در نهایت سایپا شكست خورد.

رضائیان تاکید کرد: برای فولاد خوزستان موفقیت در لیگ یك اولویت دارد با این حال در جام حذفی ما به ترتیب باید پس از بازی مقابل قهرمان لیگ به مصاف استقلال اهواز رفته و در صورت صعود تا پیش از فینال با پرسپولیس و استقلال تهران یعنی به ترتیب تیم‌های دوم، سوم و چهارم لیگ روبرو می‌شویم و بی‌تردید موفقیت در این بازی‌ها می‌تواند بسیار بیشتر از لیگ یك برای فولاد كسب وجهه كند.