تبیان، دستیار زندگی
عزت‌الله انتظامی گفت: هر چه فعالیت‌های تئاتری بیشتر شود فرهنگ جامعه رشد می‌كند. من به امید روزی هستم كه هر محله یك سالن تئاتر داشته باشد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتظامی: كاش هر محله یك سالن تئاتر داشته باشد

عزت‌الله انتظامی

عزت‌الله انتظامی گفت: هر چه فعالیت‌های تئاتری بیشتر شود فرهنگ جامعه رشد می‌كند. من به امید روزی هستم كه هر محله یك سالن تئاتر داشته باشد.

به گزارش ستاد خبری جشنواره سراسری تئاتر كانون‌های نمایش عزت الله انتظامی با بیان این مطلب افزود: سطح فكر مردم رشد كرده و خوب است نمایش‌های شركت كننده در این جشنواره، هم طراز با سطح فكر مردم و حتی جلوتر از آن حركت كنند.

بازیگر فیلم‌های « گاو» ،« بانو» و « روز فرشته» تاكید كرد: همانطور كه در تلویزیون سریال‌های سطحی وجود دارد كه هیچ تاثیری در جامعه ایجاد نمی‌كند، در مقابل اگر سریال‌های جذابی پخش شود شاهد تاثیرات آن هستیم، نمایش‌های این جشنواره نیز هر چه جذاب‌تر باشند، عملكرد آن مؤثرتر خواهد بود و این موضوع تاثر خوبی بر رشد فرهنگ جامعه خواهد داشت.

گفتنی است در مراسم افتتاحیه این جشنواره احمد نوریان رییس سازمان فرهنگی -هنری شهرداری تهران از راه اندازی پانزده سالن جدید برای تئاتر در تهران خبر داد كه می‌توان به مجموعه تئاتر شهر دو، مجموعه تئاتر نینوا و سوله‌های خیابان ایرانشهر اشاره كرد.

ششمین جشنواره سراسری تئاتر كانون‌های نمایش از اول تا دهم آذر ماه در فرهنگسرای سطح شهر تهران برگزار می‌شود.

منبع : خبرگزاری فارس