تبیان، دستیار زندگی
ان لیلا ابراهیمی مدال برنز 1500 متر را از آن خود كرد در ادامه‌ی دومین روز از اولین دوره‌ی مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا در تهران، لیلا ابراهیمی در رشته‌ی 1500 متر به مدال برنز دست یافت. در رقابت 5 دونده‌ی زن آسیا در رشته‌ی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا ـ تهران

لیلا ابراهیمی مدال برنز 1500 متر را از آن خود كرد

در ادامه‌ی دومین روز از اولین دوره‌ی مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا در تهران، لیلا ابراهیمی در رشته‌ی 1500 متر به مدال برنز دست یافت.

در رقابت 5 دونده‌ی زن آسیا در رشته‌ی 1500 متر «سینن ژیه» از كشور چین با زمان 4 دقیقه و 29 ثانیه و 43 صدم ثانیه در جایگاه اول ایستاد، «سوتلانا» از قزاقستان با زمان 4 دقیقه و 36 ثانیه و 94 صدم ثانیه به مدال نقره دست یافت و لیلا ابراهیمی از كشورمان با زمان 4 دقیقه و 49 ثانیه و 35 صدم ثانیه به مدال برنز رسید.

امیرحسین توكلیان از رقابت در فینال200 متر امتناع كرد

در ادامه‌ی دومین روز از اولین دوره‌ی مسابقات دو و میدانی داخل سالن آسیا در تهران، امیر حسین توكلیان دونده دوی 200 متر در حالی كه به فینال راه یافته بود از رقابت با حریفان سر باز زد و از ادامه مسابقات محروم شد.

در حالی كه امیر حسین توكلیان و حسن لاچینی دو دونده 200 متر ایران به مصاف دوندگانی از كشورهای بحرین، چین، ژاپن، هنگ‌كنگ رفته بودند امیرحسین توكلیان ضمن اینكه دیر برای مسابقه فینال حاضر شده بود بعد از استارت مسابقه از دویدن امتناع كرد و از دور مسابقات محروم شد.

همچنین حسن لاچینی دیگر دونده كشورمان در این دسته به مقام چهارم دست یافت.

در دوی 800 متر، رشید رمزی از بحرین با زمان یك دقیقه و 48 ثانیه و 3 صدم ثانیه به مدال طلا دست یافت. سجاد مرادی با زمان 1:48:48 ثانیه به مدال نقره رسید و یوسف كامل از بحرین با زمان 1:48:89 صدم ثانیه در جایگاه سوم قرار گرفت. همچنین دونده قزاقستان چهارم و احسان مهاجرشجاعی از كشورمان با زمان 1:49:76 ثانیه در مكان پنجم جای گرفت.

در ادامه مسابقات، مرحله ششم رشته هفت گانه برگزار شد و همچنان مدالهای قهرمانان زن و مرد مسابقات توسط مسوولین اهدا ‌شد.

سجاد مرادی مدال نقره آسیا را از آن خود كرد

درادامه‌ی دومین روز از اولین دوره مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا در تهران سجاد مرادی ركورددار دو 800 متر كشورمان به مدال نقره دست یافت.

سجاد مرادی و احسان مهاجرشجاعی دو دونده 800 متر كشورمان عصرشنبه در مرحله فینال دو 800 متر به مصاف حریفانی از قزاقستان، ژاپن و بحرین رفتند.

در ابتدای این مسابقه احسان مهاجر شجاعی جلودار دوندگان شد و تا حدود 400 متر از مسابقه در صدر قرار داشت كه در این حین سجاد مرادی دیگر دونده كشورمان به وی ملحق شد و طلایه دار دوندگان 800 متر شد، در 100 پایان مسابقه دونده بحرینی «رشید رمزی» گوی سبقت را از وی ربود و در پایان به مدال طلا دست یافت و سجاد مرادی دوم و یوسف كامل از بحرین به مدال برنز دست یافت.

در این مسابقه احسان مهاجرشجاعی كه دوی نسبتا خوبی را به نمایش گذاشت به عنوان نفر پنجم از خط پایان گذشت.

اینك پس از برگزاری دور نیمه نهایی رشته 200 متر و دور پنجم رشته هفت‌گانه، مدال‌های پرتابگران وزنه قسمت مردان توسط حسین جلالی رئیس فدراسیون دوومیدانی ایران و ساساكی نایب رییس كنفدراسیون دو و میدانی آسیا اهدا شد.

مدال نقره هفتگانه به ایران رسید

در پایان دومین روز از مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا، «احمد حاج محمد حسینی»، با 5624 امتیاز به مدال نقره رشته‌ی هفتگانه دست یافت.

به گزارش ایسنا، «پاول دویتسكی» از قزاقستان با 5743 امتیاز به نشان طلا دست یافت. همچنین «پیسن ویندو» از هند با كسب 5476 امتیاز مدال برنز را از آن خود كرد.

در این رقابت، «علی فیضی» ركورددار ایران و ورزشكاری كه تاكنون بیست و پنج ركورد ملی را جابجا كرده با امتیاز 4983 در جایگاه ششم قرار گرفت.

در رشته 8000 متر نیز، «مچرو سالم» از بحرین با زمان هشت دقیقه و یازده ثانیه و نود صدم ثانیه، قهرمان شد.

ون چن وو از چین تایپه با هشت دقیقه و 24 ثانیه و 39 صدم ثانیه دوم شد و «امید محرابی» با هشت دقیقه و سی‌وسه ثانیه به مدال برنز دست یافت.

در این ماده، «سجاد رحمانی» با هشت دقیقه و چهل و سه ثانیه و هشتاد و چهارصدم ثانیه در جایگاه ششم قرار گرفت و عیسی قدیمی نهم شد.