تبیان، دستیار زندگی
به دنبال دیدار عصر روزشنبه فیروز کریمی با علی فتح الله زاده، مدیر عامل باشگاه استقلال با ارسال نامه ای ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کریمی در راه استقلال

فیروز کریمی همچنان گزینه اول آبی پوشان تهرانی

به دنبال دیدار عصر روزشنبه فیروز کریمی با علی فتح الله زاده، مدیر عامل باشگاه استقلال با ارسال نامه ای رسمی خطاب به مدیر عامل باشگاه استقلال اهواز خواستار موافقت این باشگاه برای حضور این مربی در تیم استقلال تهران شد.

به نقل ازمهر، دراین نامه علی فتح الله زاده خطاب به شهرام شفیع زاده، ضمن تاکید برهمکاری نزدیک دو باشگاه همنام و با سابقه فوتبال کشور و پرهیز از سوء تفاهمات بوجود آمده ، ازمدیرعامل باشگاه استقلال اهواز خواسته است تا موافقت خود را درهمکاری فیروز کریمی با باشگاه استقلال را اعلام کند.

فتح الله زاده در این نامه آمادگی این باشگاه برای هرگونه مذاکرات لازم برای حل و فصل مسالمت آمیزمشکل بوجود آمده را اعلام کرده است. همچنین پس از ارسال این نامه فتح الله زاده به خبرنگار فارس گفت: انتقال فیروز كریمی به استقلال تهران مراحل پایانی خود را سپری می‌كند.

وی ادامه داد: فکر می کنم حداكثر تا روز دوشنبه این مسئله با امضا تفاهم نامه‌ای سه جانبه‌ بین استقلال تهران، فیروز كریمی و استقلال اهواز حل شود.

علی فتح‌ا...زاده در خصوص صحبت‌های ناصر حجازی مبنی بر اینكه تا پایان نیم فصل مربی به كادر فنی اضافه نمی شود، اظهار داشت: با پیشنهاد حجازی به سراغ فیروز كریمی رفتیم. حضور كریمی در تهران به خواست ایشان بوده است. بنابر این، به احتمال فراوان روز دوشنبه جلسه معارفه فیروز كریمی با حضور ناصر حجازی برگزار می‌شود.

فیروز کریمی همچنان گزینه اول آبی پوشان تهرانی

از سوی دیگر مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز درگفتگو با مهر با توصیه به همنامان تهرانی مبنی بر جلب رضایت فیروز کریمی گفت: اگر تهرانی ها بتوانند رضایت کریمی را جلب کنند ما هم برای پیوستن او به استقلال تهران مخالفتی نداریم.

شهرام شفیع زاده همچنین افزود: با توجه به نامه رسمی باشگاه استقلال تهران که توسط امیدوار رضایی در اختیار ما قرار گرفت به این باشگاه اعلام کردیم تا پایان وقت اداری روز یکشنبه چهارم آذرماه رضایت فیروز کریمی را جلب کنند تا ما هم همکاری لازم را در خصوص حضور وی درتیم استقلال تهران به عمل آوریم. در غیر این صورت مجددا به کمیته انضباطی شکایت می کنیم تا این کمیته در خصوص وضعیت کریمی تصمیم گیری کند.

وی در پاسخ به این سئوال که "آیا باشگاه استقلال اهواز موافق حضور فیروز کریمی در جمع آبی پوشان تهرانی است؟"، گفت: من به شخصه هیچ مشکلی با باشگاه استقلال تهران ندارم و به آقای فتح الله زاده، قریب و امیدواررضایی قول همکاری داده ام تا در انتقال کریمی به استقلال تهران همکاری لازم را داشته باشم. البته این امرمنوط به خواست کریمی است. باید دید او تمایل دارد به استقلال برود. من نمی توانم که او را به زور به استقلال تهران بفرستم.