تبیان، دستیار زندگی
Outlook یك برنامه مدیریت اطلاعات روزمره و كاری است كه برای سازماندهی فعالیت‌های روزانه در خانه و محل كار به كار می‌رود. با این برنامه می‌توانید قرار ملاقات‌های روزانه خود را كنترل كنید، پایگاهی از افراد مورد تماس ایجاد كنید، لیست وظ
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استفاده از Outlook

استفاده از Outlook

Outlook یك برنامه مدیریت اطلاعات روزمره و كاری است كه برای سازماندهی فعالیت‌های روزانه در خانه و محل كار به كار می‌رود. با این برنامه می‌توانید قرار ملاقات‌های روزانه خود را كنترل كنید، پایگاهی از افراد مورد تماس ایجاد كنید، لیست وظایف لازم را برای انجام یك پروژه ایجاد كنید، emailهای خود را بخوانید و… با استفاده از این برنامه می‌توانید پیغام‌ها یا نامه‌هایی را به كاربران اینترنت یا همكارانتان در شبكه محلی (LAN) WAN یا اینترانت شركت بفرستید.

كارهای عملی این بخش، قابلیت‌های پایه‌ای Outlook را مطرح می‌كند از جمله اینكه چگونه قرار ملاقات و كارهای خود را مدیریت كنید، email ارسال و دریافت كنید و اطلاعات افرادی كه با آنها تماس دارید را سازماندهی كنید.

اگر از Outlook در یك شبكه استفاده می‌كنید كه از Microsoft Exchange Server استفاده می‌كند، ممكن است دیگران نتوانند Calendar شما را مشاهده كنید. در این باره از مدیر سیستم خود بپرسید. اگر Cleandar شما قابل دستیابی نباشد، می‌توانید آن را روی اینترنت شركت و در یك پوشه عمومی منتشر كنید، آن را در اینترنت و در سرویس FreeBusy مایكروسافت منتشر كنید یا پوشه‌های خصوصی كه حاوی اطلاعات Calendar شما هستند را به اشتراك بگذارید. در هر صورت، می‌توانید برخی قرارها را بصورت Private مشخص كنید تا دیگران نتوانند جزئیات آن را مشاهده كنند. هیچكس نمی‌تواند چیزی را در Calendar شما زمان‌بندی كند. مگر اینكه خودتان Outlook را طوری راه‌اندازی كنید كه به دیگران چنین اجازه‌ای داده شود. استفاده از Outlook در شبكه برای دستیابی به Clendar دیگران، در این كارهای عملی مطرح نشده است. ولی باید بدانید كه Outlook می‌تواند در این زمینه نیز بكار گرفته شود.