تبیان، دستیار زندگی
آیا لازم است كه یك اسلاید دیگر به Presentation اضافه كنید؟ ممكن است بخواهید اسلایدی را حذف كنید كه دیگر به آن نیاز ندارید. Presentation حذف و اضافه كردن اسلایدها را ساده ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چگونه اسلایدها را درج یا حذف كنیم

آیا لازم است كه یك اسلاید دیگر به Presentation اضافه كنید؟ ممكن است بخواهید اسلایدی را حذف كنید كه دیگر به آن نیاز ندارید. Presentation حذف و اضافه كردن اسلایدها را ساده كرده است. در دید Normal یا Slider Sorter می‌توانید اسلایدها را اضافه یا حذف كنید.

درج اسلاید جدید

  چگونه اسلایدها را درج یا حذف كنیم

اسلایدی كه قبل از اسلاید جدید خواهد آمد را نمایش دهید یا انتخاب كنید و روی دكمه New Slide در نوار ابزار Standard كلیك كنید.

از كادر وظیفه Slide Layout استفاده كنید

  چگونه اسلایدها را درج یا حذف كنیم

Power Point ، اسلاید جدید را بعد از اسلاید انتخاب شده درج می‌كند و كادر وظیفه Slide Layout را باز می‌كند. با استفاده از اسكرول بار، طرح‌های مختلف را مشاهده كنید.

یكی از طرح‌ها را بكار برید

  چگونه اسلایدها را درج یا حذف كنیم

وقتی كه طرح مورد نظر را برای اسلاید جدید پیدا كردید، آن را انتخاب كنید تا روی اسلاید جدید بكار رود. حال می‌توانید این اسلاید را با متن یا گرافیك پر كنید.

حذف اسلاید

  چگونه اسلایدها را درج یا حذف كنیم

برای حذف یك اسلاید، در دید Slide Sorter ، روی آن كلیك كنید یا آن را در دید Normal باز كنید و از منوی Edit ، گزینه Delete Slide را انتخاب كنید.

درج اسلایدهایی از Presentation های دیگر

  چگونه اسلایدها را درج یا حذف كنیم

از امكان Slide Solder برای درج اسلایدهایی از Presentation - های دیگر استفاده كنید. از منوی Insert ، گزینه Slide From Files را انتخاب كنید تا كادر محاوره‌ای Slide Finder باز شود.

از كادر محاوره‌ای Slide Finder استفاده كنید

  چگونه اسلایدها را درج یا حذف كنیم

آن Presentation كه می‌خواهید اسلایدهای آن را كپی كنید را پیدا كنید (اگر لازم باشد، از دكمه Browse برای پیدا كردن فایل استفاده كنید) روی دكمه Display كلیك كنید، تا اسلایدهای آن Presentation را مشاهده كنید. بعد اسلایدهایی كه می‌خواهید درج كنید را انتخاب كنید و روی دكمه Insert كلیك كنید. اسلایدهایی كه انتخاب كردید در Presentation جاری، درج می‌شوند. (وقتی كه كارتان تمام شد روی Close كلیك كنید تا از كادر محاوره‌ای Slide Finder خارج شوید.)

 *توجه  *

میان‌بر صفحه كلیدی

برای درج یك اسلاید جدید با استفاده از صفحه كلید، Ctrl+M را فشار دهید تا كادر وظیفه Slide Layout باز شود و بتوانید یك طرح انتخاب كنید.

حذف اسلایدها در دید Slide Sorter

برای حذف یك اسلاید در دید Slide Sorter ، روی آن كلیك كنید و كلید Delete در صفحه كلید را بزنید.

وای!

اگر تصادفاً یكی از اسلایدها را حذف كردید، روی دكمه Undo در نوار ابزار Standard كلیك كنید.