تبیان، دستیار زندگی
برای نخستین بار کاربران اینترنتی کشور و بویژه سایت تبیان می توانند مطالب این سایت را بر روی تلفن همراه خود مشاهده کنند و از سرویس های آن استفاده نمایند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در تلفن همراه، برای اولین بارصورت می گیرد:

دسترسی به سایت و ارایه خدمات اینترنتی و استخاره

دسترسی به سایت و ارایه خدمات اینترنتی در تلفت همراه

برای نخستین بار کاربران اینترنتی کشور و بویژه سایت تبیان می توانند مطالب این سایت را بر روی تلفن همراه خود مشاهده کنند و از سرویس های آن استفاده نمایند.

مهندس محمد رضا واحدی، مدیر فنی سایت تبیان با اعلام این خبر گفت: امکان  مشاهده مطالب سایت از طریق سرویس GPRS بر روی تلفن همراه، به وسیله بخش فنی سایت ایجاد شده است. البته از آنجایی که در حال حاضر تنها سرویس GPRS توسط اپراتوردوم تلفن همراه (ایرانسل) ارائه می شود، لذا فعلاً تنها مشترکین ایرانسل می توانند از طریق گوشی موبایل خود به پربیننده ترین سایت فرهنگی فارسی زبان ایران  مراجعه کنند. وی افزود: به زودی این سرویس توسط شرکت ارتباط سیار (همراه اول) نیز ارائه خواهد شد و محدوده وسیع تری از کاربران می توانند سایت تبیان را از طریق گوشی موبایل خود مشاهده کنند.

دسترسی به سایت و ارایه خدمات اینترنتی در تلفت همراه  دسترسی به سایت و ارایه خدمات اینترنتی در تلفت همراه

واحدی ادامه داد: برای صرفه جویی در هزینه ؛ نسخه موبایل بسیار کم حجم تر از نسخه اصلی سایت طراحی شده و تنها دسترسی به آن از طریق موبایل امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه بخش تبیان من (شخصی) بر روی نسخه موبایل فعال شده است گفت:  کاربران می توانند با شناسایی در سایت از سرویسهایی که به مرور در اختیارشان قرار خواهد گرفت، استفاده نمایند. همچنین در حال حاضر سرویس های دریافت اکانتهای اینترنت رایگان، استخاره و آب و هوای سایت تبیان از طریق نسخه موبایل سایت قابل استفاده می باشند و اکانتهای دریافتی و نتیجه استخاره ها نیز در بخش تبیان من قابل مشاهده هستند.

مدیر فنی سایت تبیان در پایان گفت:سایت موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان می کوشد سرویس های بیشتری را در نسخه موبایل سایت تبیان به کاربران خود ارائه دهد.

روابط عمومی موسسه تبیان