تبیان، دستیار زندگی
افشین قطبی گفت: تمام بازیكنان و كادرفنی تیم "كاشانی" را دوست دارند و خواهان حضور او در پرسپولیس هستند....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قطبی: کاشانی برود چه کار کنم؟!

افشین قطبی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس

افشین قطبی گفت: تمام بازیكنان و كادرفنی تیم "كاشانی" را دوست دارند و خواهان حضور او در پرسپولیس هستند.

سرمربی پرسپولیس درباره‌ كناره‌گیری حبیب كاشانی از مدیریت پرسپولیس گفت: هر چند در ایران نبودم اما، پیگیر تمام اخبار پرسپولیس بودم. كاشانی مدیر بسیار موفقی است و نباید اجازه داد كه به راحتی از پرسپولیس جدا شود. مهمترین هدف ما حفظ كاشانی است و باید او را مانند یك پدر بزرگتر در پرسپولیس نگاه داریم. باید كمك كنیم تا مشكلات به حداقل رسیده و با یكدلی به هدف خود برسیم.

وی افزود: من با كاشانی به ایران آمدم و نمی‌دانم كه در صورت رفتن او باید چكار كنم. تمام بازیكنان و كادرفنی كاشانی را دوست دارند و خواهان حضور او در پرسپولیس هستند.

سرمربی پرسپولیس درباره‌ اختلافات موجود در تیم تصریح کرد: به هر حال حتی اعضای یك خانواده نیز اختلافاتی با یكدیگر دارند. نمی‌توان منكر اختلافات شد. اما، باید آنها را به حداقل رساند.

قطبی درباره‌ سفرش به دوبی گفت: من برای انجام كارهای شخصی به دوبی نرفته بودم كه برخی این مسایل را آن قدر بزرگ می‌كنند. من برای خرید كامپیوتر به دبی رفته بودم تا باشگاه بتواند از آن استفاده كند. این در حالی بود كه در این چند روز بسیار بیمار بوده و حال خوبی نداشتم. فكر نمی‌كنم كه این مسایل كوچك مشكلات فوتبال ایران را برطرف كند.

قطبی اظهار داشت: مسایلی مانند بحث كاپیتانی پرسپولیس و اعتراض بازیكنان به این موضوع مسایل كوچكی هستند كه نباید به آنها توجه نشان داد. فوتبال ایران بزرگتر از آن است كه با توجه به این مسایل از مسایل اصلی دور شویم.

قطبی در ادامه تاكید كرد: باز هم می‌گویم كه پرسپولیس یك تیم است و ما ستاره‌ای در این تیم نداریم. همه بازیكنان با هم متحد هستند و در یك قالب گروهی كار می‌كنند. بیست و دو سال در فوتبال بوده‌ام و در هیچ كجای دنیا ندیده‌ام كه این چنین درباره‌ كاپیتانی یك تیم بحث و جدال شود. ما باید حرفه‌ای‌تر از اینها باشیم. باید بزرگتر از این فكر كرده و عمل كنیم.

وی درباره‌ حضور پرسپولیس در جام حذفی خاطرنشان کرد: ما برای هر دو جام برنامه‌های ویژه داشته و به دنبال موفقیت هستیم. در جام حذفی نیز با اقتدار حاضر خواهیم شد. امیدوارم با ماندن كاشانی در پرسپولیس بتوانیم به اهداف خود دست یابیم.

به گزارش ایسنا، افشین قطبی در پایان تمرین روزگذشته (روزیکشنبه) پرسپولیس نیز گفت: بازی با شیرین فراز انتظارات هواداران و طرفداران پرسپولیس را برآورده نكرد و این نشان می‌دهد كه نتایج خوب پرسپولیس در هفته‌های گذشته انتظارات از این تیم را افزایش داده است. اكنون دیگر برای هواداران پیروزی و كسب سه امتیاز مهم نیست و آنها در انتظار بازی‌های زیبای تیم‌شان نیز هستند. این انتظار و توقع بالا در نوع خود بسیار خوب است چرا كه موجب می‌شود تا ما نیز تلاش‌های خود را برای رسیدن به سطح مطلوب افزایش دهیم.

وی ادامه داد: پرسپولیس تیمی است كه هدفش قهرمانی در لیگ است. به همین دلیل نباید از تساوی راضی باشیم. بازیكنان ما مقابل شیرین فراز بخصوص در نیمه‌ی اول بازی ضعیفی را به نمایش گذاشتند. در نیمه‌ی دوم تاحدودی این روند بهتر شد اما، باز هم نتوانستیم به گل دست یابیم.

قطبی تصریح كرد: شیرین فراز به دلیل تغییر مربی انگیزه‌ بسیار بالایی داشت و این كار ما را مشكل كرده بود. ما بازی سختی را پشت سر گذاشتیم و دو امتیاز ارزشمند را نیز از دست دادیم. به هر حال مساوی پایان دنیا نیست و نباید امید خود را به خاطر این نتیجه از دست بدهیم. باید تمركز خود را حفظ كرده و نتایج بهتری را بدست آوریم.

سرمربی پرسپولیس درباره‌ جایگاه تیمش در جدول گفت: مهم این است كه بدون شكست در صدر جدول هستیم. حتی سپاهان نیز چهار بازی دشوار را پیش رو دارد و نمی‌توان این تیم را از پیش پیروز دانست. آنها پس از رقابت‌های آسیایی كار دشواری را در لیگ پیش رو خواهند داشت.