تبیان، دستیار زندگی
رییس سازمان تربیت بدنی با كناره‌گیری "حبیب كاشانی" مدیر عامل باشگاه پرسپولیس مخالفت كرد......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مخالفت با كناره‌گیری کاشانی

علی آبادی مخالف کناره گیری کاشانی

رییس سازمان تربیت بدنی با كناره‌گیری "حبیب كاشانی" مدیر عامل باشگاه پرسپولیس مخالفت كرد.

به نقل از ایسنا، حبیب كاشانی كه به دلایلی تصمیم به كناره‌گیری از باشگاه پرسپولیس و قطع همكاری با این تیم گرفته بود، ساعت 15 امروز (شنبه) با حضور در دفتر علی آبادی در این باره با رییس سازمان تربیت بدنی به بحث و گفت‌وگو پرداخت.

در این جلسه كه حمید استیلی و علیرضا مرزبان مربیان پرسپولیس نیز در آن حضور داشتند، حبیب كاشانی در ابتدا گزارشی از برنامه‌ها و عملكرد پرسپولیس در چند ماه گذشته ارایه و پیرامون روند صعودی این تیم دقایقی صحبت كرد.

كاشانی همچنین تصمیم‌اش مبنی بر كناره‌گیری‌اش از پرسپولیس و قطع همكاری با این باشگاه را با رییس سازمان تربیت بدنی مطرح كرد كه این موضوع با مخالفت علی آبادی روبرو شد.

علی آبادی با حمایت از مدیر عامل پرسپولیس وعده داد كه سازمان تربیت بدنی حمایت لازم را از پرسپولیس انجام خواهد داد.

وی از ادامه حضور كاشانی در پرسپولیس حمایت كرده و بیان داشت كه سازمان تربیت بدنی همچنان حامی این تیم خواهد بود.

رییس سازمان با تاكید بر ادامه همكاری كاشانی با پرسپولیس عنوان كرد كه در پرسپولیس تغییر مدیریت صورت نخواهد گرفت.

همچنین مدیركل روابط عمومی و روابط بین‌الملل سازمان تربیت بدنی از ادامه‌ همكاری حبیب كاشانی در سمت مدیرعاملی باشگاه پیروزی خبر داد.

پس از نشست مشترك حبیب كاشانی با معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی كه مدیرعامل پرسپولیس خواستار كناره‌گیری از سمت خود شده بود، محمد آخوندی گفت: مدیرعامل باشگاه پیروزی در نشست به مشكلات داخلی باشگاه اشاره كرد و خواستار استعفای خود شد كه مهندس علی‌آبادی با این قضیه مخالفت و تاكید كرد كه كاشانی همچنان باید مدیرعامل باشگاه پرسپولیس باقی بماند.

وی ادامه داد: پس از بحث و تبادل نظر در این زمینه كاشانی پذیرفت كه در سمت خود باقی بماند و فعالیت‌اش را با باشگاه پیروزی ادامه دهد.

سخنگوی سازمان تربیت بدنی تصریح كرد: باشگاه پرسپولیس به عنوان یك باشگاه مردمی، خدمت كردن در آن ارزشمند است.

وی ادامه داد: پیروزی باید به روند موفقیت خود ادامه دهد و هواداران را خوشحال كند. سازمان تربیت بدنی نیز مانند سابق هر كمكی كه بتواند به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال ارایه خواهد كرد. بنابراین كناره‌گیری كاشانی منتفی است.