تبیان، دستیار زندگی
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از كناره گیری‌اش از این باشگاه خبر داد.......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کاشانی استعفا داد

کاشانی استعفا داد

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از كناره گیری‌اش از این باشگاه خبر داد.

حبیب كاشانی پس از استعفا اظهار داشت: به دلیل برخی مسایل و مشكلات، تصمیم گرفتم تا از پرسپولیس كناره گیری كرده و به همكاری‌ام با این تیم بزرگ خاتمه دهم. هنوز به صورت كتبی استعفا ندادم؛ اما بركناره گیری از باشگاه پرسپولیس مصر هستم.

وی ادامه داد: روز گذشته درباره‌ی این مسئله فكر كرده و تصمیم خود را به علی‌آبادی رییس سازمان تربیت بدنی نیز اعلام خواهم كرد. عصر امروز نیز با علی‌آبادی در این خصوص جلسه‌ای خواهیم داشت و پیرامون این مسئله با وی صحبت خواهم كرد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تصریح كرد: تصمیم خود را گرفته و بر آن تأكید دارم. در این مدت هر چه در توان داشتم، برای پرسپولیس گذاشتم؛ اما، وقتی این تلاش‌ها نتیجه‌ای نمی‌دهد نمی‌توان به آینده چندان خوشبین بود.

کاشانی در پایان گفت: تردیدی ندارم كه پرسپولیس قائم به فرد نیست؛ فكر نمی‌كنم كه در این شرایط حاشیه‌ای برای تیم به وجود آید، قطعا پرسپولیس با اقتدار روند رو به رشد خود را ادامه خواهد داد. با كمك تمامی دوستان و همكاران توانستیم پرسپولیس را صدر نشین لیگ كنیم؛ اما، دیگر نمی‌توانیم راه خود را ادامه دهیم. مجبوریم كه تیم را در چنین شرایطی تحویل دهیم.