تبیان، دستیار زندگی
ملی پوش ایرانی شاغل در تیم لیگ برتری بولتون اصلی ترین دلیل نیمکت نشینی در این تیم را حضور .....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تیموریان: از اسپانیا و آلمان پیشنهاد دارم

تیموریان: از اسپانیا و آلمان پیشنهاد دارم

ملی پوش ایرانی شاغل در تیم لیگ برتری بولتون اصلی ترین دلیل نیمکت نشینی در این تیم را حضور در رقابت های جام ملت های آسیا به همراه تیم ملی ایران عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آندرانیک تیموریان گفت: همزمان با آغاز رقابت های جام ملت های آسیا در مالزی، تیم بولتون اردوی بلند مدت دوماهه ای را در کشورهای استرالیا و ژاپن برپا کرد و طی آن 4 بازی تدارکاتی انجام داد که فکر می کنم غیبت در این اردو اصلی ترین دلیل از دست رفتن جایگاهم در تیم باشد.

وی افزود: البته من به هیچ وجه از این موضوع ناراحت نیستم چرا که از تیم ملی به بولتون رسیدم و باید بگویم تیم ملی همواره برای من در اولویت قرار دارد.

تیموریان: از اسپانیا و آلمان پیشنهاد دارم

بازیکن پیشین تیم فوتبال ابومسلم آسیب دیدگی را یکی دیگر ازعوامل نیمکت نشینی خود در تیم بولتون برشمرد و افزود: مصدومیت باعث شد که نتوانم در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرم . البته تغییر و تحولاتی که در کادر رهبری تیم صورت گرفت در وضعیت حال حاضر من بی تاثیر نبوده است.

تیموریان تصریح کرد: در تیم بولتون مشکلی ندارم و با هواداران و مربیان این تیم روابط بسیار خوبی دارم. مطمئنم که وضعیت اینگونه نمی ماند ضمن اینکه تیم بولتون هم از بحرانی که در آن گرفتار آمده خارج خواهد شد.

وی در پایان اظهار داشت: پیشنهادهایی از تیم های مطرح اسپانیایی و آلمانی دارم. با این حال قصد ندارم از ریبوک بروم. قرارداد من با تیم بولتون دو ساله است و در پایان این فصل از رقابت ها به پایان می رسد با این حال اولویت نخست من این تیم است.

تیم فوتبال بولتون در حال حاضر با 7 امتیاز در دره نوزدهم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار دارد.