تبیان، دستیار زندگی
بهمن ماه 1382 سینما كارت از دهه فجر وارد بازار می شود معاونت سینمایی وزارت ارشاد اعلام كرد كه كارت اعتباری سینما با نام «سینما كارت» برای نخستین بار از ایام فجر امسال به بازار عرضه می شود. سینما كارت، نوعی كارت اعتباری است ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار ادبی و هنری 10 بهمن ماه 1382

سینما كارت از دهه فجر وارد بازار می شود

معاونت سینمایی وزارت ارشاد اعلام كرد كه كارت اعتباری سینما با نام «سینما كارت» برای نخستین بار از ایام فجر امسال به بازار عرضه می شود.

سینما كارت، نوعی كارت اعتباری است كه امكان خرید اعتباری بلیت با تسهیلات از جمله تخفیف بلیت و تهیه این كالا با استفاده از اینترنت را برای علاقه مندان به سینما فراهم می كند.

دارندگان سینما كارت می توانند به عضویت باشگاه تماشاچیان سینمای ایران درآیند و دست اندركاران پخش و تولید فیلمهای سینمایی نیز از طریق سینما كارت به میزان فروش و تعداد تماشاگران فیلمها دست می یابند.

اعتبار سینما كارت دو ساله و قابل تمدید است و پس از استفاده در پایان هر ماه یك نسخه صورتحساب از خرید و بدهی برای كاربران ارسال می شود. این كارت در مرحله اول، برای استفاده  از تماشاگران آثار شركت كننده در بیست و دومین جشنواره بین المللی فجر صادر شده و علاقه مندان می توانند كارتهای اعتباری سینما را از غرفه های فروش سالنهای نمایش این جشنواره در تهران تهیه كنند. اجرای طرح سینما كارت، در آینده در شهرستانها نیز گسترش خواهد یافت.