تبیان، دستیار زندگی
برنامه نویسی برای تلفن همراه در صنعت رو به رشدصنعت مخابرات بی سیم و ارتباط سیار امروزه به یك شغل بسیار پردرآمد تبدیل شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یک شغل پر درآمد

یک شغل پردرآمد

برنامه نویسی برای تلفن همراه در صنعت رو به رشدصنعت مخابرات بی سیم و ارتباط سیار امروزه به یك شغل بسیار پردرآمد تبدیل شده است.

اما پرسش این است كه چطور می‌توان یک برنامه نویس تلفن همراه شد؟

فکر می‌کنید چه زبان برنامه نویسی را باید یاد گرفت؟

"راب چپمن" مدیر اجرایی شرکت Firebrand Training می‌گوید: برای استخدام در شرکت‌های تلفن همراه ابتدا باید در زبان جاوا متخصص شوید. این چیزی است که کارفرمای شما انتظار دارد.

چندین راه برای رسیدن به چنین تخصصی وجود دارد، باید راهی را که مناسب شما است پیدا کنید. صنعت تلفن همراه در سراسر جهان به سرعت رو به رشد است.

با شغل برنامه‌نویسی موبایل نه تنها از یک حقوق عالی برخوردار می‌شوید بلكه بازار کار مناسبی برای این شغل وجود دارد. صنعت تلفن همراه به سمت ویدئو و پلتفورم‌های اشتراک حرکت می‌کند بنابراین اپراتورها برای توسعه سرویس‌های جدید خود همیشه به متخصصین برنامه نویس نیاز دارند.

حقوق برنامه نویسی تلفن همراه برای متخصصین حرفه‌ای در بازارهای پردرآمد به 40 تا 47 هزار پوند! می‌رسد. حقوق افرادی هم که تازه وارد این شغل شده‌اند و در حد حرفه‌ای نیستند، 15 هزار پوند یا کمتر است.

توضیح: J2ME مخفف عبارت Java 2 Micro Edition است. امکانی است که اجازه می‌دهد تلفن‌های همراه، برنامه خاص نوشته شده توسط زبان برنامه‌نویسی جاوا را اجرا کنند. یک برنامه جاوا می تواند در قالب یک برنامه ماشین حساب، بازی‌های گوناگون، برنامه‌های ساده اداری و ... طراحی شود.

منبع:سایت ‌موبنا

مطالب مرتبط:

پدیده‌ انقلابی AJAX

اسکریپت (Script) چیست؟

اصطلاحات ریز و درشت تلفن همراه -قسمت اول

اصطلاحات ریز و درشت تلفن همراه- قسمت دوم