تبیان، دستیار زندگی
در جهان امروز و با عنایت انسان اجتماعی به حداکثر استفاده از زمان و امکانات ، گردش دست به دست پول و تجارتهای رو در رو به عنوان عملی قابل تامل تلقی میگردد که منابع انسانی و اقتصادی جامعه را به هدر میدهد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تجارت الکترونیک در تبیان

در جهان امروز و با عنایت انسان اجتماعی به حداکثر استفاده از زمان و امکانات ،  گردش دست به دست پول و تجارتهای  رو در رو به عنوان عملی قابل  تامل  تلقی میگردد که منابع انسانی و اقتصادی جامعه را به هدر میدهد.و چه بسا که در آینده ای نزدیک به خاطره ای دور تبدیل شود. تنوع کانالهای ارتباطی فروشندگان و خریداران شرایطی را فراهم کرده است که فرایند داد و ستد با آرامش و اطمینان بیشتر پیش رود.

مصداق این آسایش فروشگاههای الکترونیکی یا اینترنتی میباشند که مزایایی که بصورت تئوریک آنها را در تجارت متمایز میسازند عبارتست از :

- خرید از فروشگاه میتواند بصورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته انجام گیرد ، آنهم از درون منزل و پای کامپیوتر!!

- هزینه تمام شده  خرید محصولات به مراتب از فروشگاههای فیزیکی کمتر خواهد بود ( هزینه شامل قیمت محصول بعلاوه هزینه حمل و نقل بعلاوه زمان مصرف شده میباشد)

- خرید در این فروشگاهها با امکان انتخاب دقیق همراه است ، امکان مقایسه قیمت و سرویسها از ابزارهای این انتخاب دقیق است.

- هنگام خرید از فروشگاه اینترنتی فشار و استرس معمول وجود ندارد

- سرویسهای متنوع اینگونه فروشگاهها مانند ارسال به منزل ، ارسال هدایا ، پیش خرید  و...

موسسه تبیان با توجه به این اصول و نیز با عنایت به اصل خدمات به کاربران خود فروشگاه اینترنتی را به مدلی ساده و روان اما استاندارد ، راه اندازی نموده است. که در حال حاضر امکان خرید نرم افزارهای چندرسانه ای ، کتاب ، اینترنت و مدلهای آموزشی را فراهم میسازد.

همچنین بازارچه تبیان که محیطی فعال و صمیمی و قابل اعتماد جهت ارائه و تهیه کالاهای خاص فرهنگی از طرف کاربران تبیان برای سایر بازدید کنندگان میباشد

از قدمهای بعدی این محیط تجاری میتوان به افزودن سایر محصولات فرهنگی به فروشگاه و نیز پشتیبانی کارتهای اعتباری اشاره نمود که با کمک و همکاری شما دوستان تبیان امکانپذیر است.

امکان تهیه و اختصاص کارتهای خرید اینترنتی ، پشتیبانی کارتهای اعتباری بانکهای مورد تایید بانک مرکزی ، اعطای اعتبار به کاربران تایید شده نهایی یا اعضای ویژه تبیان و ... از جمله رسیدن به این اهداف است.

از شما دوستان نیز درخواست میکنیم نظرها و راهکارهای خود را به ما به آدرس EC@Tebyan.net  اعلام کنید و ما را در راه نیل به این اهداف یاری نمایید

به خاطر داشته باشید ارتباط با فروشگاههای اینترنتی علاوه بر منافعی که از جهت سهولت امر برای شما دارد، تلاشی در جهت فرهنگ سازی برای استفاده صحیح از تکنولوژی میباشد