تبیان، دستیار زندگی
گلزن تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار روز جمعه برابر مس کرمان گلش را تقدیم سرپرست ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فاطمی: گلم را به خوردبین تقدیم می‌کنم

فاطمی: گلم را به خوردبین تقدیم می‌کنم

گلزن تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار روز جمعه برابر مس کرمان گلش را تقدیم سرپرست این تیم کرد که در بیمارستان بستری است.

فراز فاطمی پس از این دیدار به خبرنگاران گفت:  خیلی خوشحالم نه فقط برای خودم بلکه برای خوشحالی مردم. در این مدت‌ خیلی تلاش کردم و اجازه ندادم تمرکزم بر هم بریزد. بسیاری اظهارنظرها منصفانه نبود. البته هنوز هم برای پرسپولیس کاری نکردم، اما در این مدت خیلی سخت گذشت ولی می‌دانستم که فرصت طلایی دست می‌دهد. حتی زمانی که از روی نیمکت دور شدم هدف را گم نکردم. از کادر فنی بسیار ممنونم که به من کمک کرد خودم را پیدا کنم.

وی در مورد گلزنی اش خاطرنشان کرد: من وظیفه‌ام را به عنوان بازیکنان انجام می‌دهم. وقتی در موقعیت پاس دادن باشم پاس می‌دهم و این بار در موقعیت گلزنی بودم و خوشحالم که آن را به ثمر رساندم. پاس بادامکی هم خیلی خوب بود. فکر می‌کنم این روزها بهترین دورانش را پشت سر می‌گذارد.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: من هم به‌عنوان یک سرباز در خدمت پرسپولیس هستم. این گل متعلق به همه تیم‌ می‌دانم و اجازه می‌خواهم آن را از طرف همه بچه‌ها به محمود خوردبین تقدیم کنم. خوشحالم از اینکه عمل جراحی موفقیت‌آمیزی داشت و به زودی سایه آن را بالای سر خودمان خواهیم دید.

فاطمی در پایان گفت: حرف‌های زیادی برای گفتن وجود دارد، ولی در کنار تشکر از کادر فنی و بچه‌ها باید از آقای کاشانی هم تشکر کنم که در ابتدای فصل به من اطمینان کرد تا در پرسپولیس بمانم. امیدوارم در بازی‌های بعدی نیز بازیکن موثری باشم. چه گل بزنم، چه گل بسازم و چگونه کمک کنم که دیگران به گل برسند.