تبیان، دستیار زندگی
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی با تاکید بر اینکه مشکلی برای انتخابات فدراسیون فوتبال ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علی آبادی: فوتبال تعلیق نخواهد شد

علی آبادی: فوتبال تعلیق نخواهد شد

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی با تأکید بر اینکه مشکلی برای انتخابات فدراسیون فوتبال وجود ندارد از هماهنگی کمیته انتقالی با سازمان تربیت بدنی خبر داد.

محمدعلی آبادی که صبح روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیئت دولت با خبرنگاران گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب پیرامون انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: هر کس برای حضور در انتخابات ثبت نام کرده است باید مردانه بایستد و در انتخابات شرکت کند.

علی آبادی در پاسخ به این پرسش که شما به دستور رئیس جمهور وارد انتخابات فدراسیون فوتبال شده اید گفت: تمام زندگی ما با دستور رهبرمعظم انقلاب و رئیس جمهور است. فدراسیون فوتبال جایگاه ویژه ای دارد و همه ما در این فکر هستیم که فضای خوبی را برای فوتبال ایجاد کنیم.

وی افزود: 63 درصد مردم ایران علاقمند به فوتبال هستند و سایر نفرات نیز از شکست و ناکامی های فوتبال ناراحت می شوند که امیدواریم بتوانیم پاسخ خوبی به این عشق و علاقه بدهیم.

رئیس سازمان تربیت بدنی در پاسخ به این پرسش که " آیا قرار است کفاشیان به نفع شما کناره گیری کند؟" خاطر نشان کرد: هیچ قراری در این مورد وجود ندارد و همه افرادی که ثبت نام کرده اند باید بایستند و مردانه در انتخابات مبارزه کنند.

علی آبادی در مورد انصراف آجورلو و اعتراض وی به برگزاری این انتخابات گفت: اگر ایشان 10 تأییدیه اعضای مجمع را بدست می آوردند می توانستند ثبت نام کنند اما حالا که در این امر موفق نبوده اند مشخص است که اعتراض می کند.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی در مورد تهدید فیفا و تعلیق فوتبال ایران گفت: این اتفاق نخواهد افتاد چرا که همه امور روال عادی خود را طی می کند و انتخابات فدراسیون فوتبال نیز روز 15 آذر برگزار خواهد شد.

علی آبادی در پاسخ به این پرسش که " آیا در صورت پیروزی در انتخابات فدراسیون فوتبال بازهم شما نظرات اعضای کمیته انتقالی را خواهید پذیرفت ؟" گفت: دوستان ما در کمیته انتقالی هستند و درجریان کامل امور قرار دارند.  کمیته انتقالی با ما هماهنگ عمل می کند و قطعاً درآینده هم هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

وی در مورد انتخاب سرمربی داخلی یا خارجی برای تیم ملی فوتبال گفت: با چندین گزینه خارجی صحبت کرده ایم که به محض رسیدن به توافق نهایی نام این سرمربی را اعلام خواهیم کرد.