تبیان، دستیار زندگی
جلسه‌ ویژه باشگاه سپاهان برای مرحله‌ نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا تشكیل شد.....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخطار  AFC به سپاهان

اخطار  AFC به سپاهان

جلسه‌ ویژه باشگاه سپاهان برای مرحله‌ نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا تشكیل شد.

در این جلسه كه صبح روز شنبه با حضور اعضای ستاد ویژه لیگ قهرمانان آسیا در باشگاه سپاهان برگزار شد درباره‌ دیدار رفت و برگشت برابر اوراواردز ژاپن تصمیماتی گرفته شد.

دراین جلسه مقرر شد كه با رفع مشكلات گذشته در راه میزبانی سپاهان این مشكلات برای بازی رفع برابر اوراوا مرتفع شود. همچنین قرار شد پنج درصد گنجایش ورزشگاه فولادشهر به هواداران اوراواردز اختصاص یابد.

از سوی دیگر در این جلسه سران باشگاه سپاهان اخطاریه‌ای كه چند روز قبل از سوی كنفدراسیون فوتبال آسیا به این باشگاه ارسال شد را مورد بررسی قرار دادند. این اخطاریه به دلیل پرتاب نارنجك توسط یكی از تماشاگرنماها در دیدار رفت برابر الوحده به باشگاه سپاهان رسیده است.

برای تكرار نشدن این اتفاق تمهیدات لازم اندیشیده شده و طی صحبتی كه با مدیر كانون هواداران باشگاه انجام گرفته قرار شد كه هواداران سپاهانی برای دیدار برابر اوراواردز توجیه شوند.

از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه درخواست همكاری شركت واحد اتوبوسرانی اصفهان برای اعزام تماشاگران اصفهانی از مركز شهر به فولادشهر بود كه مسوولان شهرداری اصفهان قول مساعد در این باره دادند.

یكی دیگر از موضوعات مورد بحث قیمت بلیت بازی فینال بود كه مقرر شد قیمت بلیت بازی پنج هزار تومان باشد اما، هوادارانی كه با پیراهن زرد به ورزشگاه فولادشهر بیایند با تخفیف ویژه روبرو خواهند شد و آنها می‌توانند بلیت پنج هزار تومانی را با قیمت دو هزار تومان خریداری كنند. بلیت فروشی از صبح روز بازی در ورزشگاه تختی اصفهان و ورزشگاه فولادشهر شروع خواهد شد.

ضمن اینکه نماینده‌ باشگاه سپاهان در ژاپن موظف شد برنامه‌ ریزی لازم برای حضور این تیم در این كشور را انجام دهد. مهم‌ترین وظیفه‌ نماینده سپاهان فراهم كردن تغذیه‌ تیم و ایاب و ذهاب كاروان سپاهان در این كشور است.