تبیان، دستیار زندگی
بخش فنی سایت تبیان امکان مشاهده مطالب سایت تبیان از طریق سرویس GPRS بر روی تلفن همراه را ایجاد نموده است . از آنجایی که در حال حاضر تنها سرویس ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نسخه تبیان روی موبایل

موبایل

بخش فنی سایت تبیان امکان مشاهده مطالب سایت تبیان از طریق سرویس GPRS بر روی تلفن همراه را ایجاد نموده است . از آنجایی که در حال حاضر تنها سرویس GPRS توسط اپراتور دوم تلفن همراه (ایرانسل) ارائه می شود، لذا فعلاً تنها مشترکین ایرانسل می توانند از طریق گوشی موبایل سایت تبیان  را مشاهده نمایند. اما به زودی این سرویس توسط شرکت ارتباط سیار (همراه اول) نیز ارائه خواهد شد و محدوده وسیع تری از کاربران می توانند سایت تبیان را از طریق گوشی موبایل خود مشاهده کنند.

برای صرفه جویی در هزینه ؛ نسخه موبایل بسیار کم حجم تر از نسخه اصلی سایت طراحی شده و تنها دسترسی به آن از طریق موبایل امکان پذیر است.

نکته جالب توجه این است که بخش تبیان من بر روی نسخه موبایل فعال شده و کاربران می توانند با شناسایی در سایت از سرویس‌هایی که به مرور در اختیارشان قرار خواهد گرفت، استفاده نمایند. در حال حاضر سرویس‌های دریافت اکانتهای اینترنت رایگان و استخاره سایت تبیان از طریق نسخه موبایل سایت قابل استفاده می باشند و اکانتهای دریافتی و نتیجه استخاره ها نیز در بخش تبیان من قابل مشاهده هستند. به مرور سرویس‌های بیشتری در اختیار کاربران عزیز قرار می گیرد که در زمان خود به اطلاع خواهد رسید.

برای راحتی استفاده از سایت در نسخه موبایل Shortcut های زیر تعبیه شده اند:

* : انتهای صفحه

# :  ابتدای صفحه

اعداد 1 تا 9 برای ورود به بخشهای مختلف سایت

در صورت مواجه شدن با هر مشکلی درباره نمایش سایت، نوع گوشی و متن خطای دریافتی را در بخش پرسش و پاسخ »»» مشکلات ما و شما  »»» فنی سایت ارسال نمائید تا در بخش فنی بررسی گردد.

مطالب مرتبط

راهنمای دسترسی به سایت تبیان از طریق تلفن همراه

دسترسی به سایت و ارایه خدمات اینترنتی و استخاره

نسخه تبیان روی موبایل

مجموعه نرم افزار های همراه ( ویژه تلفن همراه)

کنترل کامپیوتر با موبایل

رفع مشکل نمایش فونت فارسی در مدلهای p990i و p910i سونی اریکسون

بخش فنی سایت تبیان