تبیان، دستیار زندگی
اد تركیه در المپیك آتن در حالی كه انتشار خبر احتمال حضور مجدد امیررضا خادم – قهرمان كشتی جهان، دارنده مدال المپیك و رییس سابق فدراسیون كشتی - در تركیب تیم ملی كشتی در المپیك آتن؛ موجب بروز حركاتی از جانب مخالفان وی شده،مسئول...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امیررضا خادم سرمربی تیم ملی كشتی آزاد تركیه در المپیك آتن

در حالی كه انتشار خبر احتمال حضور مجدد امیررضا خادم – قهرمان كشتی جهان، دارنده مدال المپیك و رییس سابق فدراسیون كشتی - در تركیب تیم ملی كشتی در المپیك آتن؛ موجب بروز حركاتی از جانب مخالفان وی شده،مسئولان ورزش تركیه با پیشنهادی اغوا كننده خواهان جذب این پهلوان ایرانی هستند.

براساس اطلاعات كسب شده فدراسیون كشتی تركیه دو هفته گذشته با ارایه یك پیشنهاد كه در نوع خود تا به حال در كشتی ایران مسبوق به سابقه نبوده خواهان بهره گیری از توان مدیریتی و فنی امیررضا خادم در پست سرمربیگری تیم ملی كشتی آزاد كشورشان شده است.

براین اساس ترك ها ضمن تامین محل سكونت و ایاب و ذهاب امیررضا خادم در نظر دارند حقوق 5 هزار دلار در ماه را برای دوران اردوی تیم ملی كشتی آزاد خود به وی پرداخت كنند.

دیارمند،رابط فدراسیون كشتی تركیه و امیررضا خادم در گفت و گو با ایپنا با بیان این مطلب كه ترك ها به شدت خواهان جذب امیررضا خادم هستند تصریح كرد: البته این پیشنهاد نخست آنان است و در صورتی كه امیر تمایل نشان دهد، قطعا می توانند در مذاكرات بعدی قیمت قرارداد و شرایط را به نحو قابل توجهی از این كه هست پربارتر هم بنمایم.

وی افزود: البته مسئولان فدراسیون كشتی تركیه تاكید نمودند كه در صورت كسب هر مدال یا عنوان با ارزش در المپیك جوایز ویژه ای را به سرمربی ایرانی تیم خود اهدا خواهند نمود كه در این راستا موافقت مقامات ارشد كشور تركیه را نیز جهت تامین بودجه مربوط به این جوایز جلب كرده اند.

وی در ادامه خاطر نشان كرد: هم اكنون دو هفته است كه مسئولان فدراسیون كشتی تركیه به شدت موضوع را پیگیری می كنند به این نحو كه خود من پنجشنبه از آنكارا وارد تهران شده و شرایط و پیشنهادات جدید را جهت ابلاغ به پهلوان كشتی ایران(امیررضا خادم) به همراه آورده ام.

امیررضا خادم جهت پاسخ نهایی به فدراسیون كشتی تركیه درخواست استمهال نموده و مشغول بررسی شرایط موجود است.

البته پیش از این امیررضا خادم در برابر پیشنهاد برخی مسئولیت های اجرایی تاكید كرده بود كه به واسطه درگیری های مربوط به ادامه تحصیل خود در مقطع دكترا حاضر به پذیرش پست های اینچنینی نیست.

لیكن شواهد امر حاكی از آن است كه در صورت فراهم نبودن شرایط حضور وی در پنجمین المپیك احتمال پوشیدن لباس سرمربیگری تیم ملی كشتی آزاد تركیه در آتن توسط وی وجود دارد.