تبیان، دستیار زندگی
ل فولاد صدرنشین ماند دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و فولاد خوزستان با نتیجه مساوی 1-1به پایان رسید. دیدار هفته نوزدهم تیم های فوتبال استقلال تهران و فولاد خوزستان از ساعت30/14پنجشنبهدر ورزشگاه تختی اهواز آغاز شد كه نیمه ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استقلال با تساوی مقابل فولاد صدرنشین ماند

دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و فولاد خوزستان با نتیجه مساوی 1-1به پایان رسید.

دیدار هفته نوزدهم تیم های فوتبال استقلال تهران و فولاد خوزستان از ساعت30/14پنجشنبهدر ورزشگاه تختی اهواز آغاز شد كه نیمه اول آن با نتیجه مساوی صفر برصفر به پایان رسید.

دراین دیدار كه در حضور نزدیك به 30 هزار تماشاگر و با قضاوت جلال مرادی برگزار شد دو تیم فوتبال زیبا وقابل قبولی را در نیمه اول به نمایش گذاشتند و صاحب موقعیت های خوبی شدند اما نتوانستند دروازه یكدیگر را باز كنند.

شوت خوب و جاندار امید شریفی نسب در دقیقه 20 را باید به عنوان بهترین موقعیت نیمه اول دوتیم نام برد.

دراین نیمه شاهد بازی پر برخورد و خشنی از سوی بازیكنان دو تیم بودیم كه ماحصل آن اخراج پیام حاجی نجف در دقایق پایانی بازی بودكه با دریافت دومین كارت زرد ازجلال مرادی ، فولاد را 10نفره كرد.

درنیمه دوم این دیدار دو تیم یك بازی زیبا و پرهیجان را به نمایش گذاشتند كه سهم هر تیم یك گل بود. در دقیقه 52 این دیدار" حسین كعبی" مهاجم ملی پوش فولاد خوزستان از قلب دفاع استقلال گریخت در حالی كه می رفت در مصاف تك به تك با طالب لوگل برتری تیمش را به ثمر برساند با خطای آشكار" ستار همدانی" درون محوطه جریمه متوقف شد تا جلال مرادی، ضمن اخراج همدانی نقطه پنالتی را نشان بدهد.

ضربه پنالتی را علی اكبر مهدی پور كاپیتان فولاد به گل برتری تیمش تبدیل كرد.

در ادامه بازی استقلال كاملا توپ و میدان را در دست گرفت و از دوجناح تیم فولاد را تحت فشارحملات خود قرار داد تا اینكه سرانجام در دقیقه 68 روی ضربه یدالله اكبری از پشت محوطه جریمه به گل تساوی بخش خود دست یافت.

بازی در دقایق بعد با حملات دو تیم روی دروازه ها دنبال شد كه موقعیت استقلال در دقیقه 75 و ضربه احمد مومن زاده در دقیقه 85 از جمله این موقعیتها بود.

در اواسط نیمه دوم فراز فاطمی به جای علی سامره و در اواخر بازی فرزاد مجیدی به جای محمد نوازی به میدان آمدند.

ضمن اینكه فولاد هم علی مولایی و علی مومن زاده را در این نیمه به میدان فرستاد ولی این تغییرات در نتیجه پایانی تاثیری نداشت.استقلال با این تساوی 37 امتیازی شد و همچنان در صدر جدول باقی ماند. تیم فولاد نیز با 31 امتیاز رده چهارم جدول را حفظ كرد.