تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال نوجوانان ایران با برتری قاطع برابر اردن به عنوان تیم اول گروه B جواز ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیروزی پرگل نوجوانان فوتبال ایران بر اردن

پیروزی پرگل نوجوانان فوتبال ایران بر اردن

تیم فوتبال نوجوانان ایران با برتری قاطع برابر اردن به عنوان تیم اول گروه B جواز حضور در مرحله نهایی رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا را بدست آورد.

در دومین دیدار از روزچهارم مسابقات مرحله مقدماتی نوجوانان آسیا که از ساعت 18 سه شنبه در ورزشگاه دستگردی برگزار شد، تیم فوتبال نوجوانان کشورمان موفق شد با پیروزی 4 بر صفر برابر اردن جواز حضور در مرحله نهایی این رقابت ها را بدست آورد.

برپایه این گزارش، پیام صادقیان در دقایق 27 و 75، مهرداد یگانه در دقیقه 42 و افشین اسماعیل زاده در دقیقه 73 گل های تیم فوتبال نوجوانان ایران را در این دیدار به ثمر رساندند. ضمن اینکه طارق بازیکن تیم نوجوانان اردن در دقیقه 47 یک ضربه پنالتی را از دست داد.

پیروزی پرگل نوجوانان فوتبال ایران بر اردن

با این برتری تیم نوجوانان ایران سومین پیروزی خود را در این مسابقات کسب کردند تا با 9 امتیاز، 14 گل زده و بدون گل خورده، پیش از پایان رسمی مسابقات مرحله مقدماتی، به عنوان تیم اول گروه B جواز حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا را بدست آورند.

در دیگر دیدار سه شنبه که از ساعت 14 در این ورزشگاه برگزار شد، تیم نوجوانان کویت با نتیجه 3 بر 2 برابر نوجوانان نپال به برتری دست یافت.

برنامه دیدارهای روزچهارم و پایانی رقابت های مرحله مقدماتی نوجوانان آسیا به شرح زیر است:

پنج شنبه 3 آبان :

* بحرین – کویت، ساعت 14

* ایران- نپال، ساعت 18