تبیان، دستیار زندگی
صصین ورزش ایران انتخاب شد بهزاد كتیرایی، مدیر كل سابق حراست سازمان تربیت بدنی به عنوان سخنگوی كانون متخصصین ورزش ایران انتخاب شد. بهزاد كتیرایی درباره‌ علت پذیرش این سمت،گفت: در جلسه‌ای كه با مهندس فائقی برگزار شد وی راجع ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بهزاد كتیرایی به عنوان سخنگوی كانون متخصصین ورزش ایران انتخاب شد

بهزاد كتیرایی، مدیر كل سابق حراست سازمان تربیت بدنی به عنوان سخنگوی كانون متخصصین ورزش ایران انتخاب شد.

بهزاد كتیرایی درباره‌ علت پذیرش این سمت،گفت: در جلسه‌ای كه با مهندس فائقی برگزار شد وی راجع به كانون متخصصین ورزش ایران با من صحبت كرد و احساس كردم هدف این كانون كمك به جامعه‌ی گسترده‌ی ورزش می‌باشد كه سازمان تربیت بدنی نیز یكی از اعضا این جامعه است.

وی ادامه داد: پرداختن به ورزش كشور و كمك به آن با زبان نقد اصل كار كانون كه به همین لحاظ درخواست فائقی مبنی بر عضویت را پذیرفتم و اینك به عنوان سخنگوی كانون متخصصین ورزشی كشور، دیدگاه‌ها و نتایج كارشناسی در كمیسیون‌های مختلف را اعلام خواهم كرد.

كتیرایی خاطر نشان كرد: ویژگی این حركت، مردمی بودن و برمبنای غیر دولتی حركت كردن است كه آن را یك امتیازبزرگ می‌توان محسوب كرد كه   كمك قابل توجهی به جامعه‌ ورزش كشور خواهد بود.

در این بین تمایل پرداختن به ورزش‌های عمومی و پایه و جذب تمامی اقشار مردم به ورزش و ورزش قهرمانی از اساس كار است.

كتیرایی با اشاره به اینكه سازمان تربیت بدنی یكی از اجزا رسیدگی به مشكلات موجود در عرصه‌ی ورزش كشور است، گفت: اتخاذ راه‌كارها و شیوه‌های استفاده از پتانسیل مردم در راستای تحقق اهداف كلان ورزش كشور مورد نظر می‌باشد كه اعضای كانون با سوابق قابل توجه در عرصه‌ی مدیریت ورزشی و اعضای متخصص كه در ادامه به كانون خواهند پیوست، مجموعه‌ای ایده‌آل را تشكیل می‌دهند كه در تمام مسایل ورزشی كشور، مطابق با اساسنامه موجود اظهار نظر خواهد شد.

وی در پایان از تشكیل نشست مطبوعاتی با هدف تشریح اهداف و برنامه‌های آینده كانون خبر داد و تصریح كرد:

بیشترین فعالیت ما ارتباط با دلسوزان و صاحب نظران ورزش كشور به ویژه مطبوعات ورزشی و متخصصین و كانون‌هایی چون هواداران فوتبال و تشكل‌های ورزشی قانونمند است كه با نگاهی نقادانه به ورزش كشور در این راه حركت خواهیم كرد.

بزرگداشت و تجلیل از محققین و كارشناسان ورزشی، چاپ و نشر كتب ورزشی، انتشار روزنامه، تلاش جهت رفاه اجتماعی متخصصین ورزش، ارزیابی كارشناسی فعالیت ورزشكاران اعزامی به خارج از كشور و تعیین نقاط قوت و ضعف آنها برای بهره‌گیری بهتر، مشاوره و فكر دهی به كلیه‌ی ارگان‌ها و نهادهایی كه با ورزش و تربیت بدنی مرتبط هستند از جمله مهمترین فعالیت‌های این كانون به شمار می‌رود.

یادآور می‌شود؛ سعید فائقی، حسن تقدس نژاد، محمدرضا طالقانی، منوچهر زندی، داریوش مصطفوی، حسین فرزامی، استاد امیر حمیدی، سیدمحمد خادم، صائبی، مرتضی فرجی و ...عضو كانون متخصصان ورزش ایران هستند.