تبیان، دستیار زندگی
ه 1382 اجرای نمایش موزیكال «آی بچه های ایران» در بم كانون پرورش فكری كودكان ونوجوانان با اجرای نمایش «آی بچه های ایران»، در شهر بم، بچه های این شهر را با فرهنگ و اداب و رسوم مردم مناطق مختلف ایران آشنا می كند. به گزارش «میر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار ادبی وهنری 24 دیماه 1382

اجرای نمایش موزیكال «آی بچه های ایران» در بم

كانون پرورش فكری كودكان ونوجوانان با اجرای نمایش «آی بچه های ایران»، در شهر بم، بچه های این شهر را با فرهنگ و اداب و رسوم مردم مناطق مختلف ایران آشنا می كند.

به گزارش «میراث خبر»، گروه اجرای این نمایش 20 دی ماه عازم شهر بم شده اند و از دیروز، 21 اجرای نمایش خود را آغاز كرده اند. این نمایش كه كارگردانی آن را «مهدی قلعه» برعهده دارد، در اردوگاه وحدت كه محل اسكان شماری از مردم شهر بم است تا اول بهمن ماه اجرا می شود. بازیگران نمایش موزیكال «آی بچه های ایران» با استفاده از ابزار و عناصری مانند كلاه و دستمال به شكل مردمان بومی نقاط مختلف كشور درمی آیند و موسیقی، آداب و رسوم، لهجه و ... این مناطق را معرفی می كنند.

دو مركز فرهنگی هنر سیار كانون در سطح شهر بم نیز كار توزیع كتاب و اقلام فرهنگی مورد نیاز در میان كودكان و نوجوانان را آغاز كرده اند، همچنین مربیان فرهنگی كانون از استان هرمزگان برای ارایه فعالیت ها و خدمات فرهنگی به كودكان بم، به پایگاه ثابت كانون در ارودگاه وحدت پیوسته اند.