تبیان، دستیار زندگی
زارش از شروع ساخت سریالامام حسین(ع) ساخت سریال امام حسین(ع) متوقف شد فیلمبرداری سریال تلویزیونی امام حسین(ع) پس از گذشت كمتر از یك ماه از آغاز كلید خوردن این سریال متوقف شد. محسن علی اكبری، تهیه كننده ی این سریال در پاسخ به ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار ادبی و هنری 22دیماه 1382

گزارش از شروع ساخت سریالامام حسین(ع)

ساخت سریال امام حسین(ع) متوقف شد

فیلمبرداری سریال تلویزیونی امام حسین(ع) پس از گذشت كمتر از یك ماه از آغاز كلید خوردن این سریال متوقف شد.

محسن علی اكبری، تهیه كننده ی این سریال در پاسخ به این پرسش كه آیا آنگونه كه گفته می شود تعطیلی این پروژه قطعی و دایمی بوده و این امر به برخی ایرادات گرفته شده در فیلمنامه باز می گردد به خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: این تعطیلی موقت است.

وی افزود: یكی از دلایل توقف سریال امام حسین(ع) بدی آب و هوا بوده است. چنین وضعیت جوی در شهرستان یزد بی سابقه بوده است. طبق آخرین اطلاعاتی كه از یزد داشتیم، بیشترین بارندگی در چندین سال گذشته 12 میلی متر گزارش شده بود منتها امسال حجم بارندگی در یزد بسیار بالا بوده است.

وی تصریح كرد: در حدود یك ماهی كه در شهرستان یزد فیلمبرداری داشتیم حدود 6-7 روز به دلیل بدی آب و هوا نتوانستیم كار كنیم در نتیجه تصمیم گرفتیم تا عید كار را تعطیل كنیم تا وضعیت هوا برای فیلمبرداری مناسب تر شود.

علی اكبری در عین حال، با بیان اینكه توقف سریال، فرصت مناسبی برای بازنگری مجدد فیلمنامه است، خاطر نشان كرد: با توقف سریال این فرصت را می یابیم تا نقاط ضعف فیلمنامه را برطرف سازیم به شكلی كه نظر علما و فضلا و برخی از دوستان را در این مجموعه تأمین كنیم تا فیلمنامه پر بارتر شود.