تبیان، دستیار زندگی
حبیب کاشانی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیش از ظهر روزدوشنبه (دیروز) به منظور ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دیدار دوستانه علی آبادی و کاشانی

دیدار دوستانه علی آبادی و کاشانی

حبیب کاشانی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیش از ظهر روز دوشنبه (دیروز) به منظور در میان گذاشتن مسائل و مشکلات این باشگاه، با حضور در سازمان تربیت بدنی با مهندس علی آبادی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدارکاشانی گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در جهت بهبود وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس و همینطور مسایل و مشکلات موجود را به سمع و نظر رئیس سازمان تربیت بدنی رساند و خواستار کمک مالی سازمان در جهت حل و فصل مسایل و مشکلات موجود شد.

مهندس علی آبادی در این دیدار با تأکید بر اینکه سازمان تربیت بدنی همواره به مسایل و مشکلات دو باشگاه پرطرفدار و مردمی فوتبال کشور توجهی خاص داشته و درعین حال کوشیده است که به طور یکسان مسایل و مشکلات را از پیش روی مدیران آن بردارد، گفت: قدرتمندی پرسپولیس و استقلال و حضور پررنگشان درفوتبال کشور، نشاط و شادابی فوتبال ملی را به همراه دارد و به طورطبیعی سازمان کوشیده است که طی دو سال اخیر، شرایط بهتری را پیش روی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال قرار دهد.

وی تصریح کرد: سازمان تلاش دارد از طریق دولت، ردیف بودجه ای مستقل را برای این دو باشگاه به تصویب برساند، در عین حال از مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز این انتظارهست که در جهت درآمدسازی و استقلال مالی قدم های عاجلی را بردارند.

علی آبادی همچنین خاطرنشان کرد: سازمان همچون گذشته در حد توان نسبت به حل مشکلات باشگاه پرسپولیس اقدام خواهد کرد و به زودی در راستای کمک های قبلی، به باشگاه مساعدت مالی خواهد کرد.