تبیان، دستیار زندگی
سرمربی جدید تیم فوتبال ابومسلم خراسان گفت: برای کمک به ابومسلم به مشهد آمده‌ام اما......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مظلومی از خداداد كمك خواست

مظلومی از خداداد كمك خواست

سرمربی جدید تیم فوتبال ابومسلم خراسان گفت: برای کمک به ابومسلم به مشهد آمده‌ام اما، به تنهایی توانایی انجام این کار را ندارم و همه هواداران و مدیریت باشگاه و حتی خداداد عزیزی که یكی از اسطوره‌های فوتبال است، باید کمک کنند تا این تیم را که پتانسیل زیادی برای کسب موفقیت دارد، به جایگاه اصلی‌اش برسانیم.

مظلومی ادامه داد: تصمیم گیرنده‌ اصلی در تیم من هستم و اجازه دخالت در کار فنی را به کسی نمی‌دهم.

پرویز مظلومی در حاشیه تمرین تیم فوتبال ابومسلم افزود: به عنوان سرمربی تیم در حیطه مسائل فنی به کسی اجازه دخالت نمی‌دهم، از مشورت دیگران استفاده می‌كنم اما، تصمیم گیرنده اصلی من هستم.

وی همچنین در خصوص حضور "كمالوند" به عنوان مشاور ادامه داد: فراز کمالوند، مربی بسیار خوبی بوده و در چند سال اخیر به موفقیت‌های زیادی دست یافته است، وی به ناصر شفق مشاوره می‌دهد و من هم از مشاوره‌های شفق و کمالوند استفاده خواهم کرد اما، همانطور که به بازیکنان هم گفتم، تصمیم گیرنده اصلی منم و مسوولیت شکست‌ها نیز با من است.

مظلومی درمورد دلایل انتخاب ابومسلم گفت: یكشنبه باید با یک تیم دیگر قرارداد می‌بستم اما، پس از صحبتی که با ناصر شفق داشتم و با توجه به قدمت و اصالت ابومسلم، این تیم را انتخاب کردم.

وی افزود: ابومسلم تیم ریشه‌داری است و تمام تیم‌ها آرزو دارند، بتوانند در مشهد تنها یک امتیاز کسب کنند.

پرویز مظلومی با اشاره به دیدار این تیم با استقلال تهران در هفته‌ی یازدهم مسابقات لیگ برتر تصریح کرد: برای این بازی برنامه‌هایی دارم اما، تا روز بازی با استقلال در تهران تنها سه جلسه تمرین داریم و تنها باید بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی آماده کنیم.

وی افزود: 20 سال در استقلال بودم و رویارویی با استقلال مشکل است اما، در ابومسلم تعهد دارم و وظیفه دارم هر چه از دستم برمی‌آید، برای تیم انجام بدهم.

سرمربی جدید تیم فوتبال ابومسلم خراسان درمورد مبلغ قراردادش با تیم ابومسلم گفت: مسائل مالی برایم اهمیتی ندارد و به خاطر علاقه‌ام به ابومسلم و شهر مشهد، این مسوولیت را قبول کردم و آنقدر به این تیم اعتماد داشتم که در قراردادم شرط شده در صورتی که بین 5 تیم بالای جدول باشیم مبلغ قراردادم افزایش یابد.

مظلومی درمورد ترکیب کادر فنی ابومسلم گفت: تنها به این تیم آمده‌ام و علاقه ندارم کسی را با خود بیاورم اما، دست یاری به سوی تمام افراد کاردان و با دانش استان خراسان دراز کرده و از کمک‌های آن‌ها استفاده خواهم کرد.

وی افزود: دوست نداشتم «هادی برگی‌زر» از این تیم جدا شود اما، فعلا با همین کادر فنی کار خواهم کرد و اگر احساس نیاز کردم، پس از بررسی از میان افراد بومی استان خراسان رضوی کسی را انتخاب می‌کنم.

مظلومی درمورد مدت قراردادش با ابومسلم نیز گفت: تا آخر فصل با ابومسلم قرارداد دارم و اگر راضی‌ باشیم این همکاری ادامه خواهد یافت.

مطالب مرتبط :

مظلومی سرمربی ابومسلم شد