تبیان، دستیار زندگی
آر اس اس (Really Simple Syndication) شیوه ای ساده است که به شما امکان می دهد به طور خودکار تازه ترین مطالب سایت تبیان را دریافت کنید ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دریافت خودکار مطالب سایت تبیان با استفاده از آر اس اس

آر اس اس

بخش فنی سایت تبیان دسترسی خودکار به مطالب سایت را فراهم کرده است.

دسترسی به مطالب سایت تبیان  با استفاده از آر اس اس چگونه است؟

آر اس اس (Really Simple Syndication) شیوه ای ساده است که به شما امکان می دهد به طور خودکار تازه ترین مطالب سایت تبیان را دریافت کنید.

با اضافه شدن مطالب جدید درسایت  تبیان، فایل آر اس اس نیز در خبرخوان شما به روز می شود. بدین ترتیب تازه ترین مطالب تبیان، به همراه خلاصه ای از هر مطلب را خواهید دید که در کنار آن لینکی وجود دارد که شما را به متن کامل مطلب راهنمایی می کند.

آر اس اس

آخرین مطالب هر یک از بخشها و زیر بخشهای تبیان از طریق آر اس اس قابل دسترسی می باشد. لینک آر اس اس مطالب هر بخش در سمت چپ صفجه و در پائین قسمت آخرین مطالب می باشد. با اضافه کردن لینک RSSهای تبیان در برنامه RSS News Reader  خودتان ، شما مشترک دریافت مطالب آن بخش می شوید. به عنوان مثال اگر در صفحه ای هستید که در منوی ادبی هنری > سینما  قرار دارد و لینک آر اس اس آن را در RSS News Reader  قرار دهید شما مشترک آر اس اس مطالب بخش ادبی هنری – سینما شده اید.

راهنما

چگونه می توانم مشترک دریافت مطالب سایت تبیان از طریق آر اس اس شوم؟

باید برنامه خبر خوان آر اس اس (RSS News Reader) را بر روی سیستم خود نصب کنید . با قراردادن نشانی اینترنتی آر اس اس بخش مربوطه در آن ، این برنامه جدیدترین مطالب سایت تبیان را روی رایانه تان نشان خواهد داد.

توجه: خبرخوان های آر اس اس جدید هنگام مشاهده صفحه پیامی را نشان می دهد مبنی بر اینکه مشترک دریافت آر اس اس از تبیان شده اید.

نکات مهم

انواع گوناگون خبرخوان های آر اس اس موجود است. جزییات این برنامه ها را می توانید در اینترنت جستجو کنید. به طور کلی این خبرخوان ها را می توان به طور مجانی در رایانه نصب نمود.

هریک از خبرخوان های آر اس اس تحت سیستم عامل مختلفی کار می کند، پس هنگام تهیه آنها باید این نکته را در نظر داشته باشید.

نکته مهم دیگر این است که بعضی از خبرخوان های آر اس اس برخی از زبان ها را پشتیبانی نمی کنند.

ما از استفاده از آر اس اس سایت تبیان در وب سایت ها استقبال می کنیم.

بخش فنی سایت تبیان

مطالب مرتبط :

دانلود نرم افزار RSS News Reader - (از بخش دانلود سایت تبیان)

rss چیست ؟

آشنایی با ساختار آدرسهای اینترنتی