تبیان، دستیار زندگی
سخنگوی باشگاه استقلال تهران گفت: صمد مرفاوی یكی از مربیان زحمتكش استقلال است .....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پایان حضور مرفاوی در استقلال

پایان حضور مرفاوی در استقلال

سخنگوی باشگاه استقلال تهران گفت: صمد مرفاوی یكی از مربیان زحمتكش استقلال است و حجازی هم به این مربی اعتقاد دارد اما، رفتنش از جمع كادر فنی هنوز قطعی نشده است.

هاشم ساعدی ادامه داد: ترك باشگاه استقلال و حضور دركلاس‌های مربیگری به نظر خود مرفاوی بستگی دارد اما اگر او به افزایش دانش در فوتبال تمایل داشته باشد، باشگاه امكانات لازم را در اختیار وی یا هر كس دیگری كه خواهان حضور در این‌كلاس‌هاست قرار خواهد داد.

وی همچنین تاكید كرد: مرفاوی از بودن با حجازی افتخار می‌كند و هر دو مربیان در حال حاضر برای قهرمانی در آسیا تلاش می‌كنند.

ساعدی تصریح كرد: اصل كلی و پذیرفته شده در باشگاه استقلال حمایت از مربیانی است كه برای ارتقا دانش خود و شركت در دوره‌های عالی مربیگری وقت‌ می‌گذارند. زیرا از دانش آن مربی در‌ آینده به نفع خود باشگاه استفاده خواهد شد.

پایان حضور مرفاوی در استقلال

وی با اشاره به این كه حجازی هنوز كسی را به عنوان جانشین مرفاوی معرفی نكرده است، افزود: همه چیز به نظر حجازی بستگی دارد. اگر رفتن مرفاوی قطعی شود، این حجازی است كه تصمیم می‌گیرد، چه كسی به جای وی روی نیمكت باشد. ضمن احترام به كلیه‌ی اسامی مطرح شده باید بگویم كه هنوز این امر محقق نشده و تصمیمی نیز گرفته نشده است.

سخنگوی باشگاه استقلال تهران درمورد شرایط این تیم خاطرنشان كرد: در ابتدای فصل به دلیل مصدومیت چند بازیكن كلیدی خود نتایج خوبی كسب نكردیم اما، با بازگشت مصدومان در بازی‌های اخیر تیم تقریبا كامل شده و استقلال به ثبات رسیده و بازیكنان نیز نوید بازی‌های زیبایی را در آینده دارند.

وی در پایان درباره‌برهانی گفت: برهانی بازیكن پراستعداد و توانمندی است، هر چند كه تاكنون موفق نشده برای استقلال گل‌های زیادی بزند اما موقعیت‌های گلی را كه بوجود می‌آورد، بی‌نظیر است. برهانی بازیكن كارسازی است كه هم به كمك خط دفاع می‌رود و هم به بازیكنان خط میانی كمك می‌كند. وی پدیده‌ امسال لیگ و آقای گل مسابقات خواهد بود.