تبیان، دستیار زندگی
از سوی هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه ابومسلم پرویز مظلومی به عنوان سرمربی جدید .....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مظلومی سرمربی ابومسلم شد

مظلومی سرمربی ابومسلم شد

از سوی هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه ابومسلم پرویز مظلومی به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب و معرفی شد.

پس از اتفاقاتی که طی هفته های گذشته در باشگاه ابومسلم رخ داد و درگیری که بین مدیرعامل و سرمربی این تیم بوجود آمد، خداداد عزیزی از سمت سرمربیگری ابومسلم برکنار شد.

به دنبال برکناری خداداد، مسئولان این باشگاه مذاکره با چند گزینه را آغاز کردند که در نهایت با پرویز مظلومی سرمربی پیشین تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان ، صباباتری، تیم ب ایران و مربی تیم ملی فوتبال کشورمان به توافق نهایی رسیدند.

همچنین فراز کمالوند هم به عنوان مشاور الی باشگاه ابومسلم مشهد، همکاری اش را با این تیم آغاز خواهد کرد.

سرمربی جدید تیم فوتبال ابومسلم مشهد گفت: اگر آینده‌ی ابومسلم روشن نبود هیچگاه هدایت این تیم را برعهده نمی‌گرفتم.

پرویز مظلومی پس از پذیرفتن هدایت ابومسلم در لیگ هفتم گفت: پس از مذاكراتی كه با مسوولان باشگاه ابومسلم در چند روز گذشته داشتم، پیرامون مسائل مختلف برای همكاری مشترك به توافق رسیده و امروز رسما هدایت ابومسلم را برعهده گرفتم.

وی اضافه کرد: قراردادی یك ساله را با ابومسلم امضا كردم و تا پایان فصل هدایت این تیم را برعهده خواهم داشت.

مظلومی افزود: در چند هفته‌ی گذشته پیشنهادهای مختلفی ازچندین باشگاه لیگ برتر كه كادر فنی آنها دستخوش تغییر شده بود، داشتم. می‌خواستم تا در فرصت مناسب به بهترین پیشنهاد جواب مثبت دهم و تیمی را در اختیار بگیرم كه توانایی و پتانسیل بالایی داشته باشد. خوشبختانه این فرصت مهیا شد تا هدایت تیم بزرگ و با سابقه‌ای همچون ابومسلم را برعهده بگیرم.

مظلومی سرمربی ابومسلم شد

وی درباره‌ آینده‌ این تیم در این فصل گفت: بدون شك اگر آینده‌ ابومسلم روشن نبود هیچ‌گاه هدایت این تیم را نمی‌پذیرفتم. ابومسلم یكی از بهترین و بزرگترین تیم‌های شهرستانی فوتبال ایران است كه توانایی‌های زیادی دارد. در اختیار داشتن ورزشگاهی خوب و استاندارد، بازیكنانی با تجربه و از همه‌ی مهمتر تماشاگرانی متعصب شرایط ویژه‌ای را به این تیم بخشیده است. شك ندارم كه ابومسلم در هفته‌های آینده به تیمی قدرتمند تبدیل شده و هواداران و مردم استان به داشتن چنین تیمی افتخار خواهند كرد.

مظلومی افزود: جایگاه ابومسلم بسیار بالاتر از آن چیزی است كه هم اكنون در جدول مشاهده می‌كنیم. با این پتانسیل بالا ابومسلم می‌تواند در رده‌های بالای جدول قرار گیرد. هدف همه‌ ما نیز این است كه با همكاری با یكدیگر و استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در باشگاه ابومسلم را به تیم قدرتمند همیشگی نزدیك كنیم.

مربی پیشین تیم ب تصریح كرد: باید از تلاش‌های خداداد عزیزی كه زحمت زیادی برای موفقیت ابومسلم كشیده تشكر كنم. اگر می‌بینید كه ابومسلم امسال نتوانسته انتظارات را برآورده كند، تنها به دلیل بدشانسی‌های این تیم بوده است. خداداد مربی جوان و بسیار آینده داری است و برای او آرزوی موفقیت می‌كنم.

مظلومی درباره‌ی علاقه‌ی فراوان هواداران ابومسلم به اكبر میثاقیان نیز گفت: میثاقیان یكی از دوستان نزدیك و قدیمی من است كه ارادت زیادی به او دارم. همیشه از مشورت‌های این مربی با دانش استفاده كرده و خواهم كرد.

مطالب مرتبط:

عزیزی از ابومسلم جدا شد

سه مربی نامزد جانشینی خداداد