تبیان، دستیار زندگی
در حالی كه هنوز اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان تشكیل نشده است،‌ اما حسین رضازاده .....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رضازاده: تنها تمرین می‌كنم

رضازاده: تنها تمرین می‌كنم

در حالی كه هنوز اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان تشكیل نشده است،‌ اما حسین رضازاده به تنهایی تمرین خود را انجام می‌دهد.

حسین رضازاده، قوی‌ترین مرد جهان و قهرمان دو دوره‌ی بازی‌های المپیك كه خود را برای كسب سومین مدال طلا در المپیك پكن آماده می‌كند در گفت‌وگویی اظهارداشت: از تایلند كه به ایران بازگشتم، تمرین‌هایم به صورت جدی‌تر شروع شد. البته در تایلند هم تمرین می‌كردم. درست است كه آنجا تمرین‌های سنگینی نداشتم، اما به هر حال تمرین‌هایم قطع نشد.

وی ادامه داد: به تهران هم كه بازگشتم تمرینات جدی‌تر شروع شد. البته تمرین‌های تهران هم سبك بود. از این پس به مرور براساس برنامه‌ریزی تمرین‌هایم سنگین‌تر می‌شود.

رضازاده: تنها تمرین می‌كنم

رضازاده با بیان اینكه برای بازدید و بررسی وضعیت امكانات كیش به این جزیره رفته بودم، یادآور شد: یك یا دو ماه دیگر قرار است یك اردوی آماده سازی در كیش داشته باشم. برای همین برای بازدید امكانات آنجا رفته بودم. كیش در زمستان فضای خوبی برای تمرین دارد.

قهرمان دو دوره‌ بازی‌های المپیك با تاكید بر اینكه در تهران تنها تمرین می‌كنم، تصریح كرد: من اكنون تنها تمرین می‌كنم. یك مدت اردبیل بودم و دوباره به تهران برگشتم. وضعیت كلی و آمادگی من هم خوب است. فقط كمی انگشت پایم درد می‌كند.