تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی فوتسال امید ایران در نخستین دوره رقابتهای غرب آسیا .....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فوتسال ایران قهرمان غرب آسیا

فوتسال ایران قهرمان غرب آسیا

تیم ملی فوتسال امید ایران در نخستین دوره رقابتهای غرب آسیا در آمل به مقام قهرمانی دست یافت.

در آخرین دیدار این رقابت که عصرروزپنجشنبه در سالن پیامبراعظم(ص) آمل برگزار شد، تیم فوتسال امید ایران توانست با نتیجه 4 بر صفر ازسد تیم لبنان بگذرد و قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

نخستین دوره رقابت های قهرمانی فوتسال غرب آسیا از سه روز گذشته با حضور تیم های فوتسال امید ایران، اردن ، عراق و لبنان در سالن پیامبر اعظم(ص) آغاز شده بود که با قهرمانی تیم امید ایران این مسابقات به پایان رسید.

نیمه اول و در یک بازی تنگاتنگ و نفسگیر دروازه دو تیم بسته باقی ماند اما در نیمه دوم این بازی تیم امید ایران در دقیقه 19 توسط مسعود دانشور توانست در یک حمله غافلگیرانه نخستین گل خود را وارد دروازه لبنان کند. علی اصغر حسن زاده در دقیقه 27 ،محمد طاهری در دقیقه 30 و ابراهیم مسعودی در دقیقه 34 هر کدام یک گل وارد دروازه حریف کردند.

دیدار پایانی بین دو تیم امید ایران و لبنان را محمود نصیرلو، علیرضا رجبی و عبدالحمید باقری قضاوت کردند.

در دقیقه 27 بازی که گل دوم ایران به طور مشکوک وارد دروازه لبنان شد، اعتراض شدید مربی لبنان را به همراه داشت که با تایید گل توسط بازیکن خودی بازی ادامه یافت.

در دیدار دیگر روزپنجشنبه تیم فوتسال عراق برابر اردن به نتیجه مساوی 2 بر 2  رضایت داد و با کسب یک امتیاز و به لطف گل خورده کمتر از اردن، عنوان سومی رقابت ها را به خود اختصاص داد و تیم فوتسال اردن به عنوان چهارمی دست یافت.

اسامی تیم فوتسال امید ایران اعلام شد

با حذف دو بازیکن اسامی 14 نفر نهایی تیم فوتسال امید کشورمان برای شرکت در دومین دوره بازیهای داخل سالن قهرمانی آسیا اعلام شد.

پس از قهرمانی تیم فوتسال کشورمان درنخستین دوره مسابقات فوتسال غرب آسیا ، از سوی جوراندیرو دوراتا اسامی 14 بازیکن نهایی تیم فوتسال کشورمان برای شرکت در دومین دوره بازیهای داخل سالن ماکائو اعلام شد .

اسامی بازیکنان تیم امید کشورمان به این شرح است :

مصطفی نظری ، حسین مهدوی (دروازه بان) ، مجید لطیفی ، محمد کشاورز، محمد طاهری ، مسعود دانشور ، اصغر حسن زاده ، ابراهیم مسعودی ، احمد مولاعلی ، مصطفی طیبی ، علی کیایی ، محمد کاتبی ، حسن دنیایی ، سجاد بندی سعدی .

ازجمع اردونشینان تیم کشورمان دو بازیکن به نام های علیرضا صمیمی و اساعیل وطن خواه از تیم فوتسال امید حذف شدند .

تیم فوتسال امید کشورمان برای دفاع ازعنوان قهرمانی نخستین دوره بازیهای سالنی آسیا ، ساعت 5 صبح روز سه شنبه اول آبان ماه جاری برای شرکت در دومین دوره بازیهای سالنی قهرمانی آسیا از طریق تایلند عازم ماکائو خواهد شد .

دومین دوره بازیهای داخل سالن قهرمانی آسیا از 3 تا 12 آبان ماه جاری در شهر ماکائو برگزار خواهد شد و کشورمان با 140 ورزشکار در 16 رشته آقایان و 5 رشته خانم در این دوره از بازیها حضور خواهد داشت .