تبیان، دستیار زندگی
هفته چهارم رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاههای کشور با شکست ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهرام صدرنشین جدید لیگ برتر بسکتبال

مهرام صدرنشین جدید لیگ برتر بسکتبال

هفته چهارم رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاههای کشور با شکست کاوه صدرنشین مسابقات برابر صباباتری و پیروزی مهرام مقابل آرارات به پایان رسید.

رقابت های هفته چهارم لیگ برتربسکتبال باشگاههای کشورعصرامروز با پیروزی تیم های مهرام، صباباتری، بیم مازندران، پتروشیمی بندرامام و شهرداری گرگان و شکست کاوه صدرنشین مسابقات به پایان رسید.

درحساس ترین مسابقه عصر امروز که درسالن بسکتبال آزادی برگزارشد، تیم بسکتبال صباباتری موفق شد با نتیجه 81 بر 66 برابرکاوه صدرنشین مسابقات (تا پایان هفته سوم) به پیروزی دست یابد.

دراین دیدارصباباتری در کوآرترهای اول، دوم وچهارم به ترتیب با نتایج 15 بر14، 22 بر5 و17 بر 16 به پیروزی دست یافت اما کوآرترسوم را با نتیجه 31 بر27 به کاوه واگذار کرد. با این شکست تیم بسکتبال کاوه صدرجدول را به مهرام سپرد.

همچنین در دیگر دیدارمهم امشب که پس ازمسابقه کاوه با صباباتری درهمین ورزشگاه برگزارشد، تیم بسکتبال مهرام تهران موفق شد با نتیجه 84 بر64 مقابل آرارات تهران به برتری دست یابد. شاگردان مصطفی هاشمی با این پیروزی چهارمین برد متوالی خود در رقابت های فصل جاری را بدست آوردند تا به تنهایی درصدرجدول این مسابقات قراربگیرند.

درسایرمسابقات عصر امروز نتایج زیربدست آمد:

* پتروشیمی بندر امام 77 - پردیس متحد قزوین 66

* شهرداری گرگان 63 - دانشگاه آزاد تهران 57

* بیم مازندران 101- هیئت بسکتبال شهرکرد 72

لازم به یادآوری است دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و گل گهر سیرجان ازهفته چهارم رقابت های لیگ برتربسکتبال باشگاه های کشوربه دلیل حضور 6 بازیکن تیم ذوب آهن در ترکیب تیم جوانان ایران به زمان دیگری موکول شد.

مطالب مرتبط :

مهرام فاتح فینال زودهنگام لیگ بسکتبال