تبیان، دستیار زندگی
افشین نوروزی پینگ پنگ باز کشورمان با برتری برابر رقیبان خود ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نوروزی المپیکی شد

نوروزی المپیکی شد

افشین نوروزی پینگ پنگ باز کشورمان با برتری برابر رقیبان خود در مسابقات انتخابی آسیای میانه جواز حضور در المپیک 2008 چین را بدست آورد.

دردومین روز از مرحله نهایی مسابقات تنیس روی میزانتخابی المپیک درمنطقه آسیای میانه که پنجشنبه شب درتهران برگزار شد، افشین نوروزی با کسب 13 امتیاز ازهفت مسابقه و به لطف پیروزی درمسابقه رودررو برابر شاهین اخلاق پسند، موفق شد جوازحضور در رقابت های المپیک 2008 چین را کسب کند.

برپایه این گزارش، نوروزی درحالی جواز حضور در المپیک چین را بدست آورد که تا آخرین لحظات شانس اخلاق پسند برای کسب این سهمیه بیشتر بود.

شاهین اخلاق پسند هم که در دوره پیشین المپیک حضور داشت، با همین امتیاز درجایگاه دوم مرحله نهایی این رقابت ها قرار گرفت اما به دلیل راهیابی تنها یک نماینده ازمنطقه آسیای میانی به المپیک، فرصت حضور در این تورنمنت بزرگ را از دست داد.

در رده بندی کلی این رقابتها پس از افشین نوروزی و شاهین اخلاق پسند، آلبرت شیریموف از ازبکستان در رتبه سوم قرارگرفت. مهران احدی از ایران، شیریوف از ازبکستان، بیک نظروف و ترکان بایوف هردو از قزاقستان در رده های بعدی این مسابقات ایستادند .