تبیان، دستیار زندگی
تاریبو وست، بازیكن تیم ملی نیجریه قراردادش با تیم پیكان تهران را فسخ كرد تا ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وست از پیكان راهی میلان شد

وست از پیكان راهی میلان شد

تاریبو وست، بازیكن تیم ملی نیجریه قراردادش با تیم پیكان تهران را فسخ كرد تا بصورت رسمی از این تیم جدا شود.

پس از گذشت 9 هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال كشور و حضور پیدا نكردن تاریبو وست در دیدارهای تیم پیكان كه حرف و حدیث‌های بسیاری در پی داشت، این بازیكن صبح روز سه‌شنبه قراردادش با تیم پیكان را فسخ كرد و راهی میلان ایتالیا شد.

بر اساس این گزارش، به نظر می‌رسد مشكلات مالی و تامین نشدن خواسته‌های این بازیكن از سوی باشگاه پیكان و هم‌چنین برخی مشكلات شخصی سبب این تصمیم تاریبو وست بوده است. با این حال جدایی تاریبووست از پیكان بدون مشكل و با توافق كامل طرفین بوده است.

بامداد میرزایی، مدیر برنامه‌های وست در این مورد گفت: شرایط به گونه‌ای پیش رفت كه دیگر برای تاریبو در ایران ماندن امكان پذیر نبود و وی ترجیح داد از پیكان جدا شود. برخی از این مشكلات به دلیل ناهماهنگی‌های باشگاه پیكان بود. ضمن اینکه تاریبووست برخی مشكلات شخصی و خانوادگی نیز داشت.

مدیر برنامه‌های تاریبو وست ادامه داد: این بازیكن روز سه‌شنبه عازم میلان ایتالیا شد تا در آنجا برای آینده‌اش تصمیم‌گیری كند. البته تا ماه ژانویه امكان حضور وست در لیگ‌های مختلف وجود ندارد اما، به احتمال زیاد وی كه هم اكنون نیز پیشنهادی از چند تیم مختلف از جمله لیگ سوییس دارد به یكی از تیم‌های اروپایی خواهد داد.